رژیم صهیونیستی درصدد ساخت هزاران خانه در قدس اشغالی

رژیم صهیونیستی درصدد ساخت هزاران خانه در قدس اشغالی
چهارشنبه 8 دی 1395 - 11:53

مسؤولان رژیم صهیونیستی در واکنش به قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد، از احتمال ساخت هزاران واحد مسکونی جدید در شهرک‌های یهودی نشین در قدس اشغالی خبر دادند.

العالم- فلسطین اشغالی

سازمان "عیر عمیم" (سازمان مطالعات امور قدس) و مخالف با شهرک سازی، تاکید کرد که کمیسیون محلی برنامه ریزی و ساخت و ساز وابسته به شهرداری قدس اشغالی، روز چهارشنبه، مجوز ساخت 618 واحد مسکونی را در قدس شرقی صادر می کند.

"مئیر ترجمان" قائم مقام شهردار قدس اشغالی و رئیس کمیته مذکور از تلاش خود برای احداث 5600 واحد مسکونی صهیونیست نشین در مراحل برنامه ریزی اولیه خبرداد.

به گفته "عمیم" از این 618 واحد مسکونی جدید در قدس اشغالی، 140 واحد در شهرک های صهیونیستی بسغات زئیف، 262 واحد در رمات شلومو در شمال قدس و 216 واحد دیگر آن در رموت احداث خواهد شد.

قائم مقام شهردار قدس اشغالی در گفت و گویی کوتاه با خبرگزاری فرانسه با تاکید بر اینکه هیچ تصمیمی برای لغو برنامه های کمیسیون برنامه ریزی و ساخت و ساز در واکنش به قطعنامه شورای امنیت نداریم، تصریح کرد: تصمیم به احداث  صدها واحد مسکونی جدید پیش از طرح آن در شورای امنیت سازمان ملل متحد صورت گرفته است..

وی در صفحه فیسبوک خود تصریح کرد: ما هیچ اهمیتی برای قطعنامه‌های سازمان ملل و یا اعمال فشارهای دیگر طرف‌ها قائل نیستیم و امیدواریم که اسرائیل و دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا کمبودهای حاصل شده در دوره اوباما را جبران کنند.
شماری از مسئولان رژیم صهیونیستی در واکنش به قطعنامه اخیر شورای امنیت، خواستار الحاق برخی مناطق در کرانه باختری به اراضی تحت سیطره این رژیم شده‌اند.
اعضای کنست رژیم صهیونیستی در پی تصویب قطعنامه اخیر، تاکید کردند که اوباما به سبب امتناع از وتوی این قطعنامه به اسرائیل خیانت کرده است.
221

پربیننده ترین خبرها