امدادگران خارجی در حلب؛ گرگهایی در لباس میش!

امدادگران خارجی در حلب؛ گرگهایی در لباس میش!
جمعه 10 دی 1395 - 07:59

پس از آزادسازی حلب، پرده از جنایات جدیدی از سوی تروریست ها برداشته شد. این برای چندمین بار است که صحت موضوع فروش عمده اعضای بدن انسان توسط تروریست ها از طریق مرز ترکیه ثابت می شود.

العالم سوریه
مردم حلب همواره از این نگران بودند که مبادا به دام آمبولانسی بیفتند که به دنبال شکار افراد برای برداشتن اعضای بدن آنها است.
یکی از قربانیان 60 ساله این آمبولانس ها به نام "ابو محمد" در مصاحبه با خبرنگار اسپوتنیک با اعلام جزئیات این موضوع گفت:   به سمت ما نارنجک پرتاب می‌کردند و بلافاصله پس از آن آمبولانس شبه نظامیان در محل حاضر می شد.
وی افزود: من نیز قربانی همین آمبولانس ها شده و یک کلیه و بخشی از طحال خود را از دست دادم. برنامه شبه نظامیان تروریست بدین ترتیب بود که هرکجا از شهر که بمباران می شد، آنها بلافاصله برای جمع آوری کشته شدگان و زخمیان حادثه حاضر می شدند.
ابومحمد خاطرنشان کرد: برخی از زخمیان پس از مدتی به خانه هایشان باز می گشتند.
دختری به نام "آلیا" در محلی زندگی می کرد که تحت کنترل گروهک "جبهه النصره" بود.
به وی پیشنهاد می شود که به دلیل عدم وجود بیمارستان در شرق حلب، در یک کلینیک پزشکی ترکیه ای تحت درمان قرار بگیرد.  
آلینا در این رابطه گفت: در مرز ترکیه بازار بزرگی مستقر شده است که در آن شما می توانید تقریبا همه چیز از جمله زن و کودک خریداری کنید.
وی افزود: قیمت جسد یک انسان کشته شده در این بازار 25 هزار لیره (20 دلار) و بدن یک زخمی نیمه جان 150 هزار لیره (290 دلار) خرید و فروش می شود.
آلینا خاطرنشان رد: این بیمارستان هر روز پذیرای بیماران کشته و زخمی جنگ بود که به آنها به دید اعضای بدن حاضر و آماده برای پیوند نگاه می شد.
بر اساس آمار، حدود 18 هزار مورد پیوند غیرقانونی اعضای بدن تنها در شمال سوریه به ثبت رسیده است. این در حالی است که بسیاری از جزئیات این جنایت هولناک پنهان باقی خواهد ماند، چراکه مردم از بازگو کردن حقیقت آشکارا به شدت ترس دارند.
یک گروه از کارشناسان پزشکی قانونی شهر حلب به خبرنگار اسپوتنیک گفتند که به خاطر نزدیکی شهر به مرز ترکیه، یافتن اعضای مورد نیاز بدن به راحتی صورت می گرفت. شهرهایی مرزی سوریه که در کنترل تروریست ها قرار داشتند غیر قابل کنترل بودند.
یکی از این پزشکان می گوید: در این شهر، اتباع خارجی وجود داشتند که با عنوان ارائه کمک های بشر دوستانه به این محل می آمدند. ولی حقیقت آن است که در واقع این اشخاص گرگ در لباس گوسفند بوده و اعضای مافیایی بودند که همراه با پزشکان خارجی، به سرقت اعضای بدن انسان و حمل آنها به خارج از کشور می پرداختند."

پربیننده ترین خبرها