جشن تولد گردان های قسام برای نظامی اسیر صهیونیست!+ویدیو

يکشنبه 12 دی 1395 - 01:53

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" با انتشار فایلی ویدیوئی در سالروز تولد "شائول آرون" نظامی اسیر صهیونیستی در غزه، 23 سالگی وی در پایان سال 2016 را جشن گرفت.

العالم - فلسطین اشغالی

در پایان این فایل ویدیوئی که در دو بخش عرضه شده، این عبارت به دو زبان عربی و عبری به تصویر درآمده است که «سال جدید آغاز می شود و شائول هنوز دور از خانواده اش به سر می برد.»

در فایل ویدیوئی دوم با اشاره به لزوم تصمیم گیری دولت صهیونیستی درباره سرنوشت این نظامی اسیر صهیونیستی آمده است که «مسئولیت این پرونده متوجه رژیم صهیونیستی است.»

در بخش اول ویدیو به مدت 36 ثانیه شش نفر در اطراف یک کیک نشسته اند که روی آن نوشته شده سه سال در زندان حماس، درحالی که به زبان عبری ترانه تولدت مبارک آرون می خوانند. چهره هیچکدام از این افراد که لباس نظامی پوشیده و فردی با لباس شماره 102 را که روی ویلچرنشسته احاطه کرده اند، نشان داده نمی شود.

در بخش دوم که 54 ثانیه است یک زندانی که صورتش با تصویری از آرون پوشانده شده، تلاش می کند خود را از طناب دستهایش رها کند و بعد از چند ثانیه فردی با تصویری دلقلک گونه از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی وارد شده و شمع های روی کیک را خاموش می کند.

گفتنی است که گردان های قسام در تاریخ 20 ژوئیه سال 2014 و در جریان جنگ غزه از کشته شدن 14 نظامی صهیونیستی و اسارت "شائول آرون" در عملیات پیشرفته مبارزان خود خبر داد که منجر به منهدم شدن نفربر ارتش صهیونیستی شد.

پربیننده ترین خبرها