بازدید فرماندهان الحشد الشعبی از کلیساهای موصل +عکس

بازدید فرماندهان الحشد الشعبی از کلیساهای موصل +عکس
دوشنبه 13 دی 1395 - 15:11

فرماندهانی از تیپ "الطفوف" وابسته به حرم مطهر امام حسین علیه السلام به ریاست سرلشکر"قاسم مصلح" فرمانده این تیپ و از فرماندهان حشد الشعبی و همراهانش، از شماری از کلیساها و اماکن عبادی شهرستان "الحمدانیه" در جنوب شرقی استان موصل بازدید کردند.


العالم- عراق

این بازدید همزمان با جشن های سال نو میلادی و آزادسازی شماری از مناطق شهرستان "الحمدانیه" در جنوب شرقی استان موصل انجام شد.

شبکه الفرات عراق گزارش داد، تروریست های داعش، پس از اشغال شهر موصل در هفتم ژوئن 2014 میلادی، کلیساها و مراکز عبادی در این شهر را آتش زدند.

نیروهای عراقی و حشد الشعبی به تازگی موفق شدند تعدادی از شهرها، محله ها و روستاهای موصل را از چنگال تروریست های داعش آزاد کنند.

به گفته سرلشکر قاسم مصلح، عناصر تروریستی داعش، کلیساهای موصل را پس از سوزاندن همه کتب و محتویات آن، به مرکز آموزش تروریست ها تبدیل کردند.

در این تصاویر، فرمانده تیپ "الطفوف" در کنار شماری از رزمندگان حشدالشعبی دیده می شوند که پس از پاکسازی منطقه از تروریست های داعش، از کلیساها و مراکز عبادی بازدید می کنند.

آثار سوزاندن و تخریب، بر دیوارها و راهروهای کلیسا کاملا مشهود است.

در همین راستا، فرمانده تیپ "الطفوف" به منظور زیارت مقام حضرت زین العابدین علیه السلام، از روستای "علی رش" در حومه حمدانیه بازدید کرد.
این مکان مقدس، بطور کامل بدست تروریست های داعش تخریب شده است.

این هیات در کنار هیئتی از مراجع عالیقدر، نماز را در این مکان به جا آوردند.

فرماندهان تیپ "الطفوف" وابسته به حرم مطهر امام حسین علیه السلام در این بازدید، کمک های انسانی شامل مواد غذای و لوازم ضروری دیگری را در میان مردم توزیع کردند.

بنا به توصیه مراجع عالیقدر، نقش فرماندهان نظام علاوه بر رویارویی با عناصر داعش، توجه به امور بشردوستانه را نیز دربرمی گیرد.

221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها