سخنان فرمانده نیروی زمینی در تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم

سخنان فرمانده نیروی زمینی در تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم
سه شنبه 14 دی 1395 - 13:34

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: همواره نیروی زمینی ارتش در مسیر راه شهدا گام برداشته است و در این مسیر نباید لحظه ای غافل از شهدا باشیم.

 العالم-ایران

امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم این نیرو گفت: باید به خوبی بدانیم که امروز اسلام به دلیل ریخته شدن خون‌های شهدا سربلند و پیروز است و ایران اسلامی به برکت خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم امروز به عنوان یک ابر قدرت در دنیا قد علم کرده است.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی نزاجا، فرمانده نیروی زمینی ارتش یکی از بزرگترین ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و اظهار کرد: قدرت و امنیت امروز کشور را به برکت دفاع شهدا و رزمندگان ولایی به یادگار داریم و اگر امروز از شهدا یاد می‌کنیم برای این است که شاکر این عظمت در درگاه خدا بوده و امروزهمه ملت ایران مدیون خانواده شهدا و جانبازان بویژه خانواده شهدای حرم هستند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش همواره به پشتیبانی مردم ولایت مدار قدم‌های محکمی در خصوص اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته است و همواره تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند امنیت این کشور را با کمک دیگر نیروهای مسلح از همه لحاظ تامین کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: همواره نیروی زمینی ارتش در مسیر راه شهدا گام برداشته است و در این مسیر نباید لحظه ای غافل از شهدا باشیم.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز در این مراسم طی سخنانی، شهدای مدافع حرم را سند افتخار کشور دانست و تصریح کرد: این شهدای عزیز در راه دفاع از کشور، ملت، دین و انقلاب اسلامی ایران جان خود را فدا کردند و اگر ایثار و از خود گذشتگی این شهدا نبود ما باید الان در استان هایی مانند کرمانشاه و همدان با دشمنان اسلام می‌جنگیدیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان این که «بصیرت و دور اندیشی از ویژگی‌های بارز شهدای مدافع حرم است»، افزود: دفاع از حریم اهل بیت(ع) در عراق و سوریه و شهادت در این راه از دیگر افتخارات شهدای مدافع حرم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: بقای انقلاب، امنیت و پیشرفت کشور از هر جهت مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان است و اگر امروز این اقتدار و عزت در داخل کشور و عرصه‌های بین المللی وجود دارد، به برکت خون همین شهداست.

آل هاشم در ادامه به سخنان رهبر انقلاب در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم مبنی بر اینکه "به شهدای دفاع از حریم اهل بیت (ع) بطور ویژه افتخار می‌کنیم" اشاره و تصریح کرد: تک تک این عزیزان گوهران گران‌ بهایی بودند که در راه دفاع از اسلام جان خود را فدا کردند، به خمین دلیل نیز این شهدای والامقام و هم خانواده‌های بزرگوارشان حق بزرگی به گردن همه ملت ایران دارند.

وی در پایان تکریم خانواده شهدا را با ارزش و مهم دانست و تأکید کرد: تجلیل از فداکاری و ایثارگری والدین معظم شهدا، همسران و فرزندان آنان باعث می شود تا یاد و خاطره شهدای سرافراز اسلام همواره زنده بماند.

ایسنا

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها