برگزاری مراسم سالگرد شهادت شیخ نمردر بیروت

نعیم قاسم: مشکل امروز ما عربستان است

نعیم قاسم: مشکل امروز ما عربستان است
سه شنبه 14 دی 1395 - 19:01

معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد : عربستان سعودی شیخ نمر باقر النمر را شهید کرد زیرا النمر برای ریشه کنی ظلم و ستم قیام کرده بود.

العالم- لبنان
به گزارش خبرنگار شبکه العالم شیخ نعیم قاسم عربستان سعودی را مشکلِ پیچیدۀ امروز منطقه خواند و افزود: مشکل امروز منطقه عربستان سعودی است کشوری که سوریه را ویران و امنیت عراق را سلب کرده است.

وی در نخستین سالگرد شهادت شیخ باقر النمر در بیروت پایتخت لبنان گفت: النمر در صف مقاومت ایستاده بود و دشمن اسرائیل و استکبار بود و به هیچ ظلم و ستمی تن نمی داد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان اعلام کرد : النمر با شهادت خود پیروزی به دست آورد و عربستان با شهید کردن النمر برای خود شکستی مفتضحانه به بار آورد.

شیخ قاسم افزود : ما در منطقه مشکل پیچیده ای به نام عربستان سعودی داریم که شمشیر را از رو بسته است و از هیچ ظلم و ستمی رویگردان نیست. نظام آل سعود می خواهد قدرت را در خاندان سلطنتی خود منحصر کند و دیگران را در انزواء نگه دارد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد : دشمنان اسلام 84 میلیارد دلار در آمریکا و اروپا هزینه کرده اند تا اسلامی منحرف به مردم نشان بدهند و اسلام ناب محمدی را وارونه جلوه بدهند ولی در توطئه خود شکست خورده وناکام مانده اند . 
شیخ قاسم افزود : این عربستان است که سوریه را به ویرانه تبدیل و امنیت عراق را سلب کرده است و با کُشتن مردم بی گناه یمن خصوصاً زنان و کودکان بزرگترین جنایت قرن را مرتکب شده است و آیا وقت آن نرسیده است که از شکست های متوالی خود دست عبرت بگیرد.

وی با هشدار به عربستان درباره گرفتار شدن به عواقب تروریسم پروری خود گفت : عربستان سرانجام بهای سنگین حمایت خود از تروریست های تکفیری را خواهد پرداخت و از شرّ تروریست هائی که در آستین خود پرورش داده است ، در امان نخواهد ماند.

214-9

پربیننده ترین خبرها