محسن رضایی:

مسببان اصلی فقر و بیکاری در کشور تحریم کنندگان و مبلغان آنها هستند

مسببان اصلی فقر و بیکاری در کشور تحریم کنندگان و مبلغان آنها هستند
پنج‌شنبه 16 دی 1395 - 14:17

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسببان اصلی فقر و بیکاری در کشور ما تحریم کنندگان و مبلغان آنها هستند، اما دشمنان با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی می‌کوشند تا این بیکاری و فقر را به گردن نظام بیندازند.

العالم- ایران

محسن رضایی در یادواره شهدای تبلیغات سپاه استان کرمانشاه که امروز (۱۶ دی ماه) در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، به فقر و بیکاری حاکم بر کشور اشاره  و تاکید کرد: اگر در کشور فقر و بیکاری هست، بی‌شک نظام و شهدا مقصر نیستند.

رضایی با اشاره به اینکه بعد از گذشت حدود ۴۰ سال اسلام وارد اقتصاد و کشاورزی و صنعت و خدمات و بانکداری ما نشده است، ادامه داد: هنوز نظام سرمایه‌داری حاکم است و اسلام در این حوزه‌ها ورود نکرده است. اگر اسلام، ایمان و تقوا وارد اقتصاد و صنعت و کشاورزی و دیگر بخش ها شود، می‌توانیم بر مشکلات فائق آییم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه امروز را روز وحدت و انسجام همه دلسوزان نظام برشمرد و ادامه داد: باید با تشکیل ید واحده روی ارزش‌ها ایستاده و بر پایه ارزش‌های اسلامی در راستای رفع مشکلات گام برداریم.

رضایی با اشاره به کوته نظری دشمنان مبنی بر اینکه  ما به دنبال پست و مقام هستیم، اظهار کرد: ما به دنبال ارزش‌ها هستیم و بالاترین پست و مقام هم برایمان مقام شهادت و جانبازی است.

وی در ادامه تنها رمز موفقیت کشور در موضوعات مهمی مثل اقتصاد و سیاست داخلی و خارجی را تکیه بر ارزش‌های فرهنگی عنوان کرد.

رضایی در ادامه از ایجاد گروه‌های تکفیری‌ به عنوان یکی از تاکتیک‌های خطرناک دشمنان علیه دنیای اسلام یاد کرد و افزود: دشمنان اسلام برای ضربه زدن به اسلام، تکفیری‌ها را به میدان آورده و تلاش دارند تا اسلام و مسلمانان را به دست خودشان نابود کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دشمنان اسلام تلاش دارند تا به نام اسلام و مسلمانان بدترین کارها و جنایات را انجام داده و از اسلام یک چهره زشت و ناراحت‌کننده در بین مردم جهان بر جای بگذارند.

رضایی تکفیری‌ها را به گوساله سامری تشبیه کرد و افزود: دشمنان تلاش کردند تا با جریان‌های تکفیری، شیعه و سنی و عرب و فارس و نهایتا مسلمانان را به جان هم انداخته و این پیچیده‌ترین فتنه آنان بوده است.

وی با تاکید بر اینکه با عنایت الهی جریان تکفیری آخرین نفس‌هایش را می‌کشد و رو به افول است، ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد شکل‌گیری وحدت گسترده بین مسلمانان باشیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اشاره‌ای هم به تبلیغات امروز بر علیه فلسطین و فلسطینی‌ها داشت و اظهار کرد: امروز صحبت از وجود دو دولت در فلسطین می‌شود و دشمنان اسلام نیز در تلاشند تا با بلندگوی تبلیغ به توجیه و حمایت از این اقدام بپردازند و این در حالیست که اگر اشغالگران مشروعیت یابند، از این پس همه به دنبال لشگرکشی به یک سرزمین می‌افتند.

رضایی با اشاره به اشغال ۷۰ ساله فلسطین به دست رژیم صهیونیستی و حمایت تبلیغاتی دنیا از این رژیم افزود: با تبلیغات می‌توان زشت را زیبا و باطل را حق جلوه داد و این جنگ جنگ تبلیغاتی وسیعی است.

رضایی در ادامه اشاره‌ای هم به سال‌های دفاع مقدس داشت و  با تاکید بر اینکه در بین شهدا و جانبازان چهره‌های درخشانی بودند که بجای سلاح‌های آتشین قلم و بلندگو به دست در برابر شیاطین ایستادند و مبارزه کردند، اظهار کرد: شهدای تبلیغات شهدای مظلومی بودند که مظلومیت را به گوش جهانیان رساندند.

وی از تبلیغات به عنوان شغل انبیاء و مصلحین یاد و تاکید کرد: شهدای تبلیغات کارشان تبلیغ بود و به گونه‌ای کار انبیاء را انجام می‌دادند.

رضایی در ادامه با تاکید بر اینکه واقعیت جنگ و دفاع مقدس فرهنگی بود، اظهار کرد: امروز هم مبارزه‌ها، مبارزه فرهنگی است و همه نگرانی دشمنان از صدای فرهنگی است. دشمنان از موشک‌های ما نمی‌ترسند، بلکه از صدای الله اکبر می‌ترسند.

رضایی با تاکید بر اینکه جنگ و نبرد و مقاومت ما در سال‌های دفاع مقدس فرهنگی بود، اظهار کرد: اگر جز این بود کدام مادری حاضر به بدرقه یک فرزند و دو فرزند و گاه حتی سه و چهار فرزندش به جبهه‌ها می‌شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: از حرکت از درب خانه تا حضور در جلسات عملیات‌ها و حضور رزمندگان در خاکریزها و مواجهه با دشمن و به اسارت رفتن و یا جانباز و شهید شدن، همه و همه ارزش‌های فرهنگی موج می‌زد و از ابتدا تا انتها برگرفته از ارزش‌های الهی بود.

رضایی ادامه داد: نیت و هدف اصلی از پیروزی انقلاب اسلامی و سالهای جنگ تحمیلی در گذشته و امروز هم در عراق و سوریه و فلسطین، رساندن صدای عدالتخواهی اسلام به دنیا و مبارزه با ظلم وستم و تلاش برای بازگردادندن ارزش‌های الهی است.

این فرمانده سال‌های دفاع مقدس در ادامه از شهر کرمانشاه به عنوان شهر خاطره‌های فراموش نشدنی یاد و اظهار کرد: مردمان این شهر نماد غیرت و ایستادگی و مردانگی هستند که در طول تاریخ هموراه سرافراز بوده‌اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها