بزرگداشت سالروز شهادت آیت‌الله نمر در یمن + ویدیو

جمعه 17 دی 1395 - 06:41

در نخستین سالگرد شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر به دست رژیم آل سعود، مردم یمن با برگزاری مراسمی در صنعا، یاد این شهید بزرگوار را گرامی داشتند.

العالم - یمن

در این مراسم که با حضور نیروهای سیاسی و چهره های دینی و قبیله ای برگزار شد، حاضران با اشاره به اهمیت نقش شهید نمر باقر النمر در ایستادگی علیه ظلم رژیم آل سعود، تاکید کردند که خون این شهید مجاهد به هدر نخواهد رفت.

سازمان ها و احزاب یمنی حاضر در این مراسم در صنعا تاکید کردند که یاد و خاطره این شهید همواره در زندگی مردم انقلابی که برای آزادی از سلطه جویی های استعمار تلاش می کنند، همواره زنده خواهد ماند.

در این مراسم سخنرانان از نقش شجاعانه این شهید در دفاع از حقیقت، ایستادگی در برابر ظلم و ایستادگی در برابر نظام آل سعود گفتند و تصریح کردند که خون این شهید و هزاران شهید دیگری که در جنایات آل سعود به شهادت رسیدند، به هدر نخواهد رفت و آل سعود بهای جنایاتشان را پرداخت خواهند کرد.

سخنرانان همچنین بر اهمیت حمل مشعل آزادی که این شهید بزرگوار برای دفاع از مردم مظلوم از جمله مردم یمن بر افراشت تاکید کردند و اظهار داشتند؛ یاد این شهید همواره زنده خواهد بود و از نسلی به نسل دیگر منتقل خواهد شد.

حاضران در این مراسم، اعدام شهید نمر باقر النمر را در چارچوب تلاش آل سعود برای ایجاد فتنه در میان مسلمانان دانستند و افزودند، چنین جنایت هایی سبب شعله ور شدن انقلابی خواهد شد که ریشه فتنه و جنایات آل سعود را خواهد سوزاند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها