تظاهرات اهالی الدراز در حمایت از آیت الله عیسی قاسم

تظاهرات اهالی الدراز در حمایت از آیت الله عیسی قاسم
يکشنبه 19 دی 1395 - 10:21

با وجود آنکه بیش از 200 روز از محاصره منطقه الدراز می گذرد، روز (شنبه)، اهالی الدراز در اعتراض به قانونی شدن حکومت نظامی و محاصره تحمیل شده در این منطقه، تظاهرات کردند و آن را یک پیروزی برای آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین برشمردند.

 العالمبحرین
محاصره منطقه "الدراز" در غرب منامه پایتخت بحرین توسط نظامیان رژیم آل خلیفه به بیش از 200 روز رسید.

نظامیان آل خلیفه با استفاده از موانع سیمانی و آهنی بیش از 20 گذرگاه اصلی و فرعی الدراز را مسدود کرده و از ورود کامیون‌های حامل مواد غذایی و آب شیرین به منطقه الدراز جلوگیری می‌کنند.
تظاهرکنندگان روز شنبه با حمل تصاویری از شیخ عیسی قاسم، و سید علوی سید حسین دیگر بازداشتی بحرینی، روشن شدن سرنوشت این فعال بحرینی و آزادی فوری وی را خواستارشدند.
معترضان با حمل پارچه نوشته هایی در اعتراض به حکومت نظامی و حمایت آل خلیفه از شکنجه گران و قانونی کردن شکنجه در زندانهای آل خلیفه، شعارهایی ضد آل خلیفه سردادند.
رژیم آل خلیفه حدود بیش از 7 ماه پیش تابعیت آیت الله "شیخ عیسی قاسم" رهبر شیعیان بحرین را لغو و محل سکونت ایشان در الدراز را محاصره کرد؛ مردم و شیعیان بحرین برای دفاع از رهبر خود در برابر منزل ایشان تحصن کردند و مانع از تعرض نظامیان آل خلیفه به شیخ عیسی قاسم شده‌اند. قرار است دادگاه آیت الله عیسی قاسم روز 16 دی برگزار شود.
221

پربیننده ترین خبرها