"اعزاز" کانون تسویه حساب های درون گروهی تروریستها +فیلم

يکشنبه 19 دی 1395 - 11:46

بر اثر انفجار مقر "دیوان شرعی" عناصر مسلح در شهر اعزاز در شمال حلب، بیش از 48 نفر کشته و ده ها نفر مجروح شدند.

العالم - سوریه

منابع میدانی گفتند تعداد از عناصر گروه موسوم به "احرار الشام" در میان کشته شده ها هستند.

این شهر کانون زد و خورد و تسویه حساب های درون گروهی بین گروه های مسلح است. در این زد و خوردها ده ها نفر کشته و زخمی کشته اند.
از سوی دیگر منابع آگاه گفتند در انفجار یک خودروی بمب گذاری شده که راننده آن یک عنصر انتحاری بود، تعداد زیادی از عناصر گروه "احرار الشام" کشته شدند و خسارت سنگینی به ساختمان های اطراف وارد آمد.
منابع آگاه تصریح کردند که درمانگاه های شهر پر از جنازه و مجروح هستند و ماشین های آتش نشانی مشغول خاموش کردن آتش ناشی از این انفجار هستند.
شهر "اعزاز" همواره صحنه تسویه حساب های درون گروهی بین گروه های تروریستی بوده است؛ به عنوان مثال در دوم نوامبر سال گذشته در انفجار یک خودروی بمبگذاری شده 25 نفر از عناصر گروه تروریستی نور الدین الزنکی کشته شدند. این گروه، داعش را مسئول این حادثه دانست.
در اواسط اکتبر گذشته نیز بیش از 17 نفر که اغلب از عناصر مسلح بودند در انفجار خودروی بمبگذاری شده در یک پست ایست وبازرسی وابسته به گروه های مسلح نزدیک شهر کشته شدند.
گزارش ها حکایت از آن دارد که این انفجار نتیجه اختلاف گروه های مسلح در سوریه؛ به خصوص پس از اجرایی شدن توافق آتش بس است. اختلاف گروه های تروریستی حاضر در داخل این شهر شدت گرفته و به تازگی درگیری هایی بین آنها به وقوع پیوسته است.
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها