ویدیو:5 تکنولوژی خلاقانه که حتی فکر نمی کردید وجود دارند

يکشنبه 19 دی 1395 - 12:19

در این ویدیوی جالب می بینید که چطور می شه از چیزهای کوچک ایده ای بزرگ گرفت.

العالم - آخرین ویدیوها
1. جان مک‌آفی، بنیان‌گذار شرکت «مک‌آفی آنتی‌ویروس.» محصول «اوری کی» (Every Key). این کلید، جایگزین تمامی کلید‌های افراد می‌شود. می‌توان از این کلید برای باز کردن قفل تلفن‌های همراه نیز استفاده کرد. «اوری کی» همچنین قادر است جای تمامی اسناد مهم نظیر گذرنامه و روادید را بگیرد. اگر این کلید مفقود شود، افراد تا دریافت کلید جدید خود می‌توانند از همان گذرواژه‌های قدیمی استفاده کنند.
2. محصولی جالب با نام «کابل جادویی» (Magic Cable). این کابل قادر است تمامی لوازم الکترونیک افراد را شارژ کند. همچنین به کمک «کابل جادویی» می‌توان از باتری تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها برای شارژ سایر تلفن‌های همراه و لوازم الکترونیک – نظیر دوربین‌ها – استفاده کرد. با این محصول، تلفن همراه شما به یک «پاوِربانک» تبدیل می‌شود.
3. ONAGOfly, کوچکترین پهپاد هوشمند جهان که طراحش آن را یک نانو‌پهپاد هوشمند نیز می‌نامد. این نانو‌پهپاد قادر است با دوربین 15 مگاپیکسلی خود هنگام پرواز از صاحبش فیلم‌برداری کند و تصاویر و اصوات مرتبط با آن را در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به شکل زنده پخش کند. به پرواز درآوردن ONAGOfly برای افراد تازه‌کار هم بسیار آسان است. به گفته طراح این محصول، نباید برای لذت بردن از زندگی حتی یک لحظه را هم قربانی کرد و ONAGOfly، امکان ثبت لحظات جذاب را برای همه فراهم می‌کند. این محصول 140 گرمی، 5 هزار دلار قیمت دارد و می‌تواند به طور بیسیم به تلفن‌های همراه متصل شود.
4. Saber Forge، محصولی الکتریکی که خاطره فیلم‌ها و داستان‌های علمی-‌تخیلی را برای ما زنده می‌کند. این شرکت در حوزه بازتولید شمشیر‌های بکار‌رفته در فیلم‌های علمی-‌تخیلی که در کشورهای اروپایی طرفداران پرشماری دارند، فعالیت می‌کند.

5. مورد آخریک قلم هوشمند است که با اتصال به پورت USB طراحی های سه بعدی زیبایی را می توانید بوسیله آن بسازید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها