ویدیو؛ پرواز مسحورکننده ۲۴ پهپاد

دوشنبه 20 دی 1395 - 04:57

این 24 پهپاد درآخرین فیلم از استودیوی magicLab نیویورک، طیف وسیعی از حرکات آکروباتیک را انجام می دهند.

العالم - گوناگون

آنچه در این ویدیو می بینید، دسته ای از پرندگان نیست، بلکه گروهی از پهپاد ها است. این 24 پهپاد درآخرین فیلم از استودیوی magicLab نیویورک، طیف وسیعی از حرکات آکروباتیک را انجام می دهند و محیط اطراف خود را برای عبور از میان موانع تجزیه و تحلیل می کنند.

این شیرین کاری چشم نواز توسط مدیر این استودیو و شعبده باز سایبری، Marco Tempest ایجاد شد. Tempest توضیح داد که این ویدیو به مردم اجازه کشف "تکنولوژی انسان مانند" را می دهد، او توضیح داد چون جهان به طور فزاینده به سمت استقلال می رود این تکنولوژی باید "نتایج دراز مدت" داشته باشد.

این ویدیو با همکاری Daito Manabe و Motoi Ishibashi و تیم تحقیقاتی Rhizomatiks آنها در توکیو ساخته شد. Manabe شرح داد" با کنترل حرکت آزادانه پهپاد ها از طریق یک فضای سه بعدی می توانیم تصاویر ذهنی مان را در دنیای واقعی به اجرا در آوریم."

این مسئله که چگونه پهپاد ها به زیبایی در زندگی ما ادغام شوند، قبلا توسط Tempest در TED Talk سال 2014 کشف شد. در آن زمان او تکنولوژی سنسور و ویژگی های ایمنی دستیار رباتیک خود را نشان داد.

از آنجا که پهپاد ها در همه جا وجود دارند، کنترل ایمن آنها بسیار مهم است. این تکنولوژی در حال حاضر به صورت آزمایشی عرضه شده و پیش بینی هایی برای پرواز قطب نماها و سایبان های هوشمند در فیلم سازی برای آینده صورت گرفته است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها