آب قم شور می‌شود

آب قم شور می‌شود
چهارشنبه 22 دی 1395 - 15:19

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از شور شدن موقتی آب قم از 25 دی‌ماه به مدت 2 هفته خبر داد.

العالم-ایران

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، علی جان صادق‌پور از قطع جریان آب از سدکوچری به قم به منظور اجرای عملیات انشعاب‌گیری برای احداث نیروگاه برقابی خبر داد و اظهار کرد: این عملیات از 25 دی‌ماه آغاز خواهد شد و 15 روز به طول خواهد انجامید.

وی افزود: در مدت اجرای این پروژه جریان انتقال آب از سدکوچری به قم به صورت کامل قطع می‌شود و برای تأمین آب شهر قم در این مدت از منابع دیگر از جمله سد 15 خرداد و منابع زیرزمینی داخل شهر و دشت علی‌آباد استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به کاهش محسوس کیفیت و گوارایی آب شهر قم در زمان اجرای این پروژه، ضمن عذرخواهی، خواستار صبر و بردباری شهروندان طی این 15 روز شد و گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد اجرایی شدن این پروژه که از طرح‌های اقتصاد مقاومتی و تولید برق از فشار آب در تصفیه‌خانه آب قم است، باشیم.

وی با تاکید بر اینکه طی این مدت آب شبکه شهر قم از سلامت و بهداشت کامل برخوردار خواهد بود و تنها در مزه و شوری آب تغییراتی ایجاد می‌شود، تصریح کرد: در این مدت شبکه دوم آب شهر قم نیز با ظرفیت کامل آماده ارائه خدمت از طریق ایستگاه‌های برداشت به مردم است و مشکلی در تأمین آب وجود ندارد.

منبع:فارس

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها