مخالفان بحرینی: مردم به خیابان‌ها بریزند

مخالفان بحرینی: مردم به خیابان‌ها بریزند
شنبه 25 دی 1395 - 22:28

مخالفان بحرینی مقیم خارج در بیانیه‌ای مردم را به تظاهرات عمومی گسترده فراخواندند.

العالم بحرین

مخالفان بحرینی مقیم خارج امروز شنبه با انتشار بیانیه ای از ملت بحرین خواستند که برای جلوگیری از اعدام 3 جوان بحرینی و لغو حکم اعدام آنها به خیابان ها بیایند و تظاهرات کنند.

متن بیانیه بدین شرح است:

(الَّذِينَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَكُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِيمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ)،      

صدق الله العلي العظيم.

رژیم آل خلیفه برای صادر کردن حکم اعدام سه جوان بحرینی مظلوم متوسل به بهانه های پوچ شده است؛ جوانانی که به دروغ متهم به قتل یک مزدور اماراتی شده اند و گفته می شود که پادشاه حکم اعدام آنها را امضاء کرده است.

صدور حکم اعدام جوانان بحرینی ما را بر آن داشت که برای دفاع از جوانان مظلوم، پایان دادن به ریخته شدن خون بی گناهان، انجام وظیفۀ شرعی "امر به معروف و نهی از منکر" و انجام وظیفۀ ملی "محکوم کردن خرابکاری ها و خونریزی های نظام حاکم" به پا خیزیم تا رژیمی را که همه این جرایم و جنایات را برای ادامه دادن به حکومت دیکتاتوری خود مرتکب می شود، محکوم کنیم.

ما مخالفان بحرینی مقیم خارج از همه ملت بحرین می خواهیم که از امروز با آمدن به خیابان ها و میادین عمومی و اعلام سرپیچی مدنی مخالفت خود با احکام اعدام را نشان دهند.

 

مخالفان بحرینی خارج از کشور

شنبه 14 ژانویه 2017

214

پربیننده ترین خبرها