منع حضور تکفیری ها در ماهواره های الجزایر

منع حضور تکفیری ها در ماهواره های الجزایر
سه شنبه 28 دی 1395 - 20:07

هیات نظارت بر تولیدات سعمی و بصری در الجزایر، هر مبلغِ دارای اندیشه های تکفیری را از حضور در رادیو و شبکه های الجزایر منع و بر احترام به تمام مذاهب اسلامی تاکید کرد.

العالم - آفریقا

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هیات نظارت بر تولیدات سمعی و بصری در الجزایردر 16 ژانویه جاری همچنین دعانویسان، جادوگران، کاهنان، معبران جعلی، شیّادان و پیشگویان و کلاهبرداران و پزشکان دروغین را نیز از حضور در رسانه های مزبور به عنوان مهمان منع کرد و اعلام کرد که اجازه نمی دهد هیچ کسی حتی تحت نام دین، الجزایری ها را بازیچه خود قرار دهد و به سخره بگیرد.

هیئت مزبور با تاکید بر اینکه رویکرد اخیر در راستای پاک کردن اعتقادات دینی از دروغ ها و خرافات است، ابراز امیدواری کرد که خطیبان بر طبق ارزشهای ملی و به دور از وابستگی به جریانهای مخالف تجدد و همگرایی و مغایر با سنتهای سلف صالح از جمله لباس محلی ما، به پند و موعظه بپردازند.

هیات نظارت بر تولیدات سمعی و بصری از اقدام برخی رسانه های الجزایر در دعوت از داعیان فتنه و افرادِ بی بهره از کمترین تحصیلات و تجارب دانشگاهی ابراز شگفتی کرد و افزود: افتخار به اسلام به معنای انتقاد از دیگر ادیان و یا تحقیر آنها و یا بی حرمتی به رهبران و بزرگان آنها و توهین به اعتقادات و مقدسات آنها نیست. 

210-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها