حملۀ موفقیت آمیز ارتش سوریه به داعش در دیرالزور

حملۀ موفقیت آمیز ارتش سوریه به داعش در دیرالزور
جمعه 1 بهمن 1395 - 12:20

حملۀ جنگنده های ارتش سوریه به مخفیگاه ها و مواضع داعش در منطقه المقابر و اطراف فرودگاه نظامی شهر دیرالزور به هلاکت و مجروحیت ده ها تروریست منجر شد.

العالم سوریه

خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد : یگان های پشتیبانی و نیروی هوائی ارتش سوریه اخیراً ضربات سنگینی را به داعش در منطقه المقابر ، اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور و اطراف منطقه جبل الثرده وارد کردند.
خبرنگار سانا افزود : حملات سنگین ارتش به اماکن استقرار تروریست های داعشی علاوه بر هلاکت و مجروحیت ده ها نفر از آنها ، منجر به انهدام بسیاری از مواضع و استحکامات و خودروهای مجهز به تیربار شد.
صدای انفجارهای مهیب از روستای البغیلیه ، اطراف جبل الثرده و اطراف المقابر به علت حملۀ جنگنده های ارتش به کاروان های خودرو به گوش می رسد و گزارش های موثق حاکیست که ده ها خودروی حامل اسلحه و مهمات در این حمله منهدم شده است .
خبرنگار سانا همچنین خبر سیطرۀ داعش بر دانشگاه فرات ، دانشکده های ادبیات و کشاورزی و خوابگاه دانشجوئی شهر دیرالزور را تکذیب کرد و افزود : همۀ این ساختمان ها و مناطق حومه تحت کنترل کامل ارتش است .
ارتش سوریه با کمک نیروهای مردمی و پشتیبانی هوائی روسیه از چند روز پیش به سختی با داعش در مناطق مختلف شهر دیرالزور برای سرکوب تروریست ها و نجات ده ها هزار شهروند سوری درگیر است.

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها