توافق النصره و احرار الشام برای مبادلۀ اسرا

توافق النصره و احرار الشام برای مبادلۀ اسرا
جمعه 1 بهمن 1395 - 14:34

جبهه النصره (فتح الشام) و احرار الشام توافق کردند که نیروهای اسیر همدیگر را آزاد کنند.

العالم سوریه

خبرنگار شبکه العالم روز جمعه از سوریه گزارش داد، مرکز هماهنگی گروه تروریستی جبهه النصره به نقل از "موسی الشامی" مسؤول این مرکز اعلام کرد، جبهه النصره و  احرار الشام توافق کردند که هر یک از آنها اسرای طرف دیگر را آزاد کند.
الشامی گفت: احرار الشام وعده داده است که یک عضو جبهه النصره را در قبال آزادی تعدادی از نیروهایش آزاد کند.
الشامی افزود : النصره تا زمانی که عضوش از اسارت آزاد نشده است ، اسرای احرار الشام را آزاد نخواهد کرد.
ابوالبراء معر شمارین یکی از سرکردگان گروه تروریستی احرار الشام هم اعلام کرد :  اختلافات احرار الشام با جبهه النصره در مناطق حومۀ شهر ادلب به زودی حل خواهد شد .
ابوالبراء افزود : جبهه النصره و احرار الشام دیگر نیروهای همدیگر را به اسارت نمی گیرند و روابط این دو گروه در حال بهبود است و اختلافات دوجانبه در حال حل شدن است.
ابوالبراء گفت : علت اختلاف ما با جبهه النصره اینست که احرار الشام یک عراقی را چندی پیش دستگیر کرد و معلوم شد که عضو جبهه النصره نیست ولی النصره می گوید که فرد دستگیر شده یکی از اعضایش است و باید تحویل داده شود.
جبهه النصره روز گذشته به مواضع احرار الشام در روستاهای خربه الجوز ، الجانودیه ، الزوف و الزعینیه در حومۀ غربی شهر ادلب حمله کرد و این مواضع را به کنترل خود درآورد و دو طرف در این درگیری ها تلفات و خساراتی دادند و النصره تعدادی از اعضای طرف مقابل را اسیر کرد.

214

پربیننده ترین خبرها