گروههای مسلح در "ادلب" سوریه به جان هم افتادند

گروههای مسلح در
شنبه 2 بهمن 1395 - 12:04

عناصر گروه مسلح موسوم به "لواء صقور الجبل" و گروه تروریستی "جبهه النصره" در حومه ادلب در سوریه به جان هم افتادند.

العالم - سوریه

خبرنگار شبکه العالم روز شنبه از سوریه گزارش داد: واحد موسوم به "واحد هماهنگی" عناصر مسلح به نقل از حسن حاج علی مسئول گروه مسلح "لواء صقور الجبل- جیش ادلب الحر" اعلام کرد: یک گروه 20 نفره نقاب دار از جبهه النصره، خالد العادل مسئول نظامی (لواء صقور الجبل- جیش ادلب الحر) را بدون دلیل در شهرک کنصفره در حومه جنوبی شهر ادلب بازداشت و خودروی او را مصادره کردند.

برپایه این گزارش، حسن حاج علی تصریح کرد که گروه "لواء صقور الجبل- جیش ادلب الحر" درپی این امر به حالت آماده باش درآمد و نبردهایی با سلاح سنگین با جبهه النصره درگرفت و بدنبال آن شهرک کنصفره به طور برابر بین دو طرف تقسیم شد.

این مسئول عناصر مسلح افزود: گروه "لواء صقور الجبل- جیش ادلب الحر" همه ورودیها و گذرگاههای شهرک را به کنترل خود در آورد و مذاکره با جبهه النصره برای توقف تیراندازی در مقابل آزادی فرد بازداشت شده توسط آنها، انجام شد.

وی تصریح کرد: این اولین باری نیست که جبهه النصره به مقرهای گروه "لواء صقور الجبل- جیش ادلب الحر" حمله یا عناصر آنها را بازداشت می کند. آخرین مورد از این دست، در 26 دسامبر گذشته بود.

واحد موسوم به "واحد هماهنگی" عناصر مسلح همچنین از کشته شدن دو کودک و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان در جریان درگیری گروه مسلح موسوم به "جنبش احرار الشام" و جبهه النصره در شهرک قمیناس در حومه جنوب شرقی شهر ادلب خبر داد.

جبهه النصره بعد از درگیری با گروه مسلح جنبش احرار الشام، شهرک قمیناس را به کنترل خود در آورد. در این درگیری شماری از دو طرف کشته یا زخمی شدند.

6

پربیننده ترین خبرها