ترامپ و نتانیاهو درباره ایران گفت و گو کردند

ترامپ و نتانیاهو درباره ایران گفت و گو کردند
دوشنبه 4 بهمن 1395 - 02:55

کاخ سفید اعلام کرد که رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی درتماس تلفنی در خصوص آنچه که تهدید های ایران نامیده شده است، گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،  خبرگزاری فرانسه گزارش کرد: کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در خصوص آنچه تهدیدهای ایران خوانده شده است گفتگو و همچنین توافق کردند صلح میان اسرائیل و فلسطینی ها باید  به صورت مستقیم   مورد مذاکره  قرار بگیرد.

در بیانیه کاخ سفید در این باره آمده است ترامپ و نتانیاهو در گفتگوی تلفنی خود  توافق کردند تا به رایزنی های نزدیک خود درخصوص طیفی از مسائل منطقه ای، از جمله  تهدیدهای (ادعایی ) ایجاد شده توسط ایران، ادامه دهند. این بیانیه کاخ سفید، حاکی از رویکرد سختگیرانه تر دولت جدید آمریکا در قبال تهران شمرده می شود.

درهمین حال بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس روز یکشنبه مقابله با توافق هسته ای ایران را اولویت اول تل آویو در همکاری با دولت جدید آمریکا ذکر کرد.

نتانیاهو  آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را به او تبریک گفت و اولویت های روابط خود با کاخ سفید را مشخص کرد.

وی گفت ما به رئیس جمهوری ترامپ برای آغاز دوره ریاستش تبریک می گوییم. من دوستی عمیق او را با اسرائیل تحسین می کنم. همچنین اظهارات او را در نبرد علیه تروریسم اسلامی بنیادگرا با حداکثر قدرت و صلابت تحسین می کنم.

پربیننده ترین خبرها