فردا؛ وداع با شهدای آتش نشان

فردا؛ وداع با شهدای آتش نشان
چهارشنبه 6 بهمن 1395 - 09:44

شرکت اتوبوسرانی تهران فردا (پنجشنبه) از بیش از 20 مبدا اقدام به انتقال شهروندان برای شرکت در مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدا خواهد کرد.

العالم- ایران

روابط عمومی شرکت اتوبوسرانی تهران اطلاعیه‌ای در خصوص مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدای آتش نشان منتشر کرد.
 متن اطلاعیه به این شرح است:

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
مراسم تشییع و یادبود شهداى آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو در روز پنجشنبه مورخ 1395/11/7 از ساعت 8:30 صبح از دانشگاه تهران آغاز مى شود.
 شرکت اتوبوسرانى شهردارى تهران به جهت انتقال مردم قدردان و شریف به این مراسم از محل هاى زیر اقدام مى نماید:

چهارراه تهرانپارس، پایانه آزادى، پایانه خاوران، میدان خراسان، شهرک شهید بروجردى، 13آبان (پیروزى)، میدان رسالت، تجریش، نبوت، فلکه اول و دوم تهران پارس، حکیمیه، شهرک شهید محلاتى، جماران، لویزان، میدان راه آهن، بازار دوم نازى آباد، ابوذر، جلیلى، خزانه بخارایى، میدان صادقیه، میدان آزادى، شهرک شهید باقرى، اکباتان، میدان آذرى، یافت آباد، شهرک ولى عصر(عج)، تهرانسر، خانى آباد، شهررى.

مترو تهران نیز به جهت رفاه حال شهروندان عزیز تا پایان مراسم رایگان است.
ضمنا مراسم تدفین در قطعه 50 بهشت زهرا و در جوار شهداى مدافع حرم و شهداى منا برگزار خواهد شد.

دعوت از مردم برای حضور گسترده در تشییع پیکرهای شهدای آتش نشان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از مردم ایران می خواهم تا در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان در روز پنجشنبه حضور گسترده داشته باشند.
مهدی چمران افزود:حادثه پلاسکو برای همه ما درس عبرتی شد تا از اینگونه اتفاقات جلوگیری شود.
وی گفت: البته این حادثه نشان داد که همه یک دل می شوند و با وحدت تلاش می کنند تا بحران ها از پیش رو برداشته شود و با توجه به رشادت شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو از مردم می خواهم تا در روز پنجشنبه برای قدردانی از این ماموران پر تلاش در تشییع پیکر شهدا حضوری گسترده داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: روند آواربرداری به سرعت در حال پیگیری است به گونه ای که همکاران اکنون به شمال غرب ساختمان رسیده اند اما سفتی زمین موجب شده تا این روند کمی طولانی تر شود.
 چمران اشاره کرد: داربست های خیابان های اطراف ساختمان پلاسکو که برای تامین امنیت مردم وصل شده بود کم کم در حال جمع آوری است تا در روند عبور و مرور شهروندان و خودرو ها سهولت بیشتری حاصل شود اما اتمام این کار منوط به پایان کار همکاران در حادثه پلاسکو است.
وی در پایان تاکید کرد: در حادثه پلاسکو 14 اخطاریه به دست ساکنان پلاسکو رسیده بود اما بی توجهی آنها موجب شد تا این حادثه دلخراش رخ دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها