قدردانی رئیس مجلس سوریه از ايران

قدردانی رئیس مجلس سوریه از ايران
پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 - 07:45

رئيس مجلس سوريه در ديدار دستيار ويژه رئيس مجلس شوراي اسلامي در اموربين الملل، از حمایتهای جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

العالم- ایران

هديه عباس در اين ديدار با ابراز قدرداني عميق از حمايت هاي همه جانبه جمهوري اسلامي ايران ، روسيه و دوستان سوريه بويژه حزب الله لبنان از اين كشور در مقابله با تروريسم تكفيري و خارجي، تاكيد كرد: مردم سوريه هيچگاه ايستادگي و همنوايي دولت و ملت ايران با مردم سوريه را فراموش نخواهند كرد.

رئيس مجلس مردمي سوريه در ادامه اظهار داشت: حمايتهاي ايران در قلب سوري ها هميشه جاودان خواهد ماند.

هديه عباس با تاكيد بر ضرورت اهتمام به قضيه فلسطين بعنوان اولويت نخست جهان اسلام و امت اسلامي و تجليل از مقاومت مردمي فلسطين اظهار داشت: تمامي كشورهاي عربي و اسلامي بايد تلاش نمايند فلسطين از وضعيت حاشيه اي كنوني رهايي يافته و در صدر توجهات منطقه اي و بين المللي قرار گيرد.

وي بر ضرورت جلوگيري از توسعه انديشه هاي ارهابي و تكفيري تاكيد نمود و تصريح داشت همه بايد تلاش كنند تا تروريسم از اين منطقه ريشه كن شود.

رئيس مجلس مردمي سوريه  تاكيد كرد: سوريه همچنان در كنار مردم مظلوم فلسطين ايستاده است.

هديه عباس در اين ديدار اخرين تحولات منطقه اي و بين المللي و پيروزي عليه تروريست ها در سوريه را تشريح كرد.

اميرعبداللهيان با تبريك پيروزي هاي غرورآفرين ملت و ارتش سوريه در حلب ، آينده  را متعلق به ملت مقاوم و فهيم سوريه دانست و افزود: قطعاً نسل هاي آينده به اين برهه از تاريخ سوريه بدليل رشادتهاي مردم و ارتش سوريه و درايت و دور انديشي رييس جمهور بشار اسد افتخار خواهند كرد.

وي تداوم حمايت تهران از سوريه در مقابله با ترويسم را به موازات حضور فعال در عرصه راه حل سياسي مورد تاكيد قرار داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها