واکنش مسکو به برخورد انگلیس با ناوگان روسیه در مانش

پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 - 11:42

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که کشتی های جنگی این کشور نیازی به اسکورت نیروی دریایی و هوایی انگلیس ندارند.

العالم اروپا

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: اظهارات مقامات لندن درباره نیاز کشتی های جنگی روسیه به اسکورت کشتی های انگلیسی با هدف منحرف کردن اذهان مالیات دهندگان از وضعیت واقعی ناوگان دریایی انگلیس بیان شده است.
خبرگزاری اینترفاکس روز چهارشنبه به نقل از ایگور کناشنکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه گزارش داد: کشتی های جنگی روسیه نیازی به اسکورت ندارند تا کشتی های اسکورت انگلیس به حفاظت از کشتی های روسی بپردازند. 
کناشنکوف افزود: کشتی های جنگی روسی راه خود را به خوبی می شناسند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: من به آقای فالون (وزیر دفاع انگلیس) توصیه می کنم که به ناوگان دریایی انگلیس اهمیت بیشتری بدهد زیرا این ناوگان نیاز به رسیدگی دارد چرا که حتی رسانه های انگلیسی هم اعلام کرده اند که ناوگان جنگی انگلیس با مشکلات و کمبودهایی مواجه است.
کناشنکوف گفت: روزنامه ساندی تایمز چندی پیش نوشته بود که آزمایش موشکی بالستیکی از یک زیردریایی انگلیسی با شکست همراه بود.
مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس گفته بود که نیروهای مسلح کشورش ناو هواپیمابر روسی کوزنِتسوف را اسکورت کرده اند.
فالون ناو هواپیمابر کوزنتسوف را کشتی ننگ خواند.
ناو هواپیمابر کوزنستوف به تازگی که از سواحل سوریه حرکت کرده بود،از نزدیکی آب های سرزمینی انگلیس گذشت و به سوی دریای شمال حرکت می کرد.
تصاویری که وزارت دفاع انگلیس منتشر کرد، نشان می دهد که جنگنده های تایفون نیروی هوایی پادشاهی و یک فروند ناوچه سنت آلبانز انگلیس ناو هواپیمابر کوزنتسوف و کشتی اسکورتش را در دریای مانش همراهی می کنند.

کوزنتسوف 1 کشتی اسکورت روسی 2 کشتی اسکورت انگلیسی 3 جنگنده های انگلیسی 4

214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها