تشریح اقدامات سپاه در عملیات امدادرسانی ساختمان پلاسکو

تشریح اقدامات سپاه در عملیات امدادرسانی ساختمان پلاسکو
يکشنبه 10 بهمن 1395 - 12:38

سردار رمضان شریف، اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات امدادرسانی ساختمان پلاسکو را تشریح کرد.

العالم-ایران
 سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار و قهرمان به مردم ایران و خانواده معظم آنان و تحسین روح همدلی، همراهی و از خودگذشتگی مردم در جریان این حادثه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر دستگاهها، سازمانها و نهادهای اجرایی، انتظامی و امدادی با بکارگیری تمامی ظرفیتهای لازم در کلیه حوادث غیرمترقبه تابحال از هیچ مساعدتی و کمکی دریغ نکرد. و در حادثه تلخ ساختمان پلاسکو نیز به محض وقوع حادثه با بکارگیری ظرفیت‌های خود برای کمک به مردم و آسیب دیدگان وارد عمل شد.

سردار شریف کمک رسانی دقیق و به موقع در ساعات اولیه به حادثه دیدگان اینگونه حوادث را مهم و حیاتی توصیف کرد و افزود: هر چند، مسئول اولیه وقوع این گونه بحرانها، سازمان مدیریت بحران و سایر دستگاهها هستند، با این وجود به دستور فرمانده محترم کل سپاه تیم‌های تخصصی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیش از یکصد نفر از نیروهای متخصص و حدود 25 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین مانند جرثقیل‌های سنگین، لودرهای 470 و بیل‌های مکانیکی سنگین 220، 300 و 400 در 11 گروه 4 نفره و در 3 شیفت کاری مشغول به فعالیت بوده و در روند امدادرسانی، کمک کرده‌اند.

شریف، پای کار آمدن تجهیزات پیشرفته و مدرن سپاه در صحنه مشارکت و نقش آفرینی در فرایند عملیات امداد و نجات و آواربرداری ساختمان پلاسکو را تأثیرگذار توصیف کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه با تبریک و تسلیت مجدد شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار و قهرمان و آرزوی صبر و اجر برای خانواده‌های این بزرگمردان عرصه ایثار از آحاد مردم قدرشناس برای ارج نهادن به حماسه ایثار و فداکاری جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان دعوت به عمل آورد.

مراسم تشییع پیکرهای پاک شهیدان آتش نشان فردا دوشنبه مورخ 11/10/95 ساعت 30/8 از مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز خواهد شد.

منبع:فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها