ادامه حملات توییتری ترامپ به رسانه ها: نیویورک تایمزاخبار جعلی پخش می کند

ادامه حملات توییتری ترامپ به رسانه ها: نیویورک تایمزاخبار جعلی پخش می کند
يکشنبه 10 بهمن 1395 - 15:09

رئیس جمهور آمریکا در حمله اخیر تویتری خود، این بار نیویورک تایمز و واشینگتن پست را هدف گرفت.

رییس جمهور دونالد ترامپ روز شنبه « جنگ با رسانه ها » را با حمله به نیویورک تایمز و واشینگتن پست در قالب چندین توییت ادامه داد.

ترامپ که در گذشته  بارها و بارها از نیویورک تایمز به شدت انتقاد کرده بود، این روزنامه را به  داشتن "اخبار جعلی" و"نادرست" متهم کرد.

در یکی از توییت‌های ترامپ آمده است: «نیویورک تایمز از همان ابتدا در مورد من اشتباه کرد. این روزنامه گفته بود من در دور مقدماتی بازنده خواهم بود و سپس هم در انتخابات نهایی. این اخبار جعلی بود.»

در یک توییت نیز نوشته شده است: «پوشش نیویورک تایمز و واشینگتن پست در مورد من بسیار اشتباه و با عصبانیت بود تا جاییکه خود تایمز عذرخواهی کرد.»

ترامپ  اصرار داشت که هر دو رسانه محتوای "نادرست و ناشی از خشم" در مورد او تولید می کنند، وی ادعا کرد روزنامه نیویورک تایمز یک بار از خوانندگانش برای پوشش نادرست خبر رئیس جمهور، عذرخواهی کرده است.

اما این اتفاق رخ نداده بود. در ماه نوامبر نیویورک تایمز یک یادداشت به وسیله ناشر «آرتور سولزبرگر جونیور» و سردبیر اجرایی «دین  بوکت» منتشر کرد که هر دو بر این باور بودند که   "غیر عادی بودن محضِ" ترامپ، منجر به این شده است که آن روزنامه حمایت رأی‌دهندگان آمریکایی از ترامپ را دست‌کم بگیرد.

اما این یک عذرخواهی یا بازپس گیری پوشش خبری نیویورک تایمز نبود.

روابط عمومی تایمز روز شنبه، با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین تعداد خواننده را دارد، ادعای رئیس‌جمهور را مبنی بر اینکه «تعداد خوانندگان روزنامه رو به کاهش است» رد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها