بیانیۀ ارتش سوریه دربارۀ پایان عملیات در وادی بردی

بیانیۀ ارتش سوریه دربارۀ پایان عملیات در وادی بردی
يکشنبه 10 بهمن 1395 - 17:20

یگان هایی از نیروهای مسلح سوریه با همکاری گروه های دفاع مردمی و نیروهای ذخیره، ماموریت های خود را با موفقیت به پایان بردند.

العالم - سوریه
 به گزارش خبرنگار العالم در سوریه، ارتش این کشور با صدور بیانه ای دربارۀ عملیات نظامی در وادی بردی در ریف دمشق، اعلام کرد که نیروهای مسلح سوریه با همکاری گروه های دفاع مردمی و نیروهای ذخیره، پس از انجام عملیات های نظامی موفقیت آمیز، ماموریت خود را  در برقراری مجدد امنیت و ثبات در مناطق و روستاهای "وادی بردی" در ریف دمشق غربی انجام دادند.
این بیانیه می افزاید: «عملیات نظامی که در منطقه بسیارناهموار اجرا شد از دقت و قاطعیت بالایی برخوردار بود تا از وقوع تلفات در صفوف غیر نظامیان جلوگیری کند و شرایطی مساعد برای ایجاد آشتی و سازش در شماری از این روستاها ومناطق فراهم کند.
بر اساس بیانیه ارتش، این عملیات به آزادسازی مناطق "بسیمه، عین الخضرا، دیرمقرن، عین الفیجه، دیر قانون، کفیر الزیت، الحسینیه، کفرالعوامید، برهلیا، افره و بازار وادی بردی با مساحتی حدود 2 کیلومتر و 400 مترمنجر شد.

فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح، همچنین، بر عزم و اراده خود در ادامه ماموریت های ملی برای مبارزه با تروریسم تاکید و از تلاش های صادقانه نیروها و شخصیت های ملی برای برقراری مجدد امنیت و ثبات در منطقه قدردانی کرد.
 

پربیننده ترین خبرها