تظاهرات علیه ترامپ در شهرهای مختلف آمریکا

تظاهرات علیه ترامپ در شهرهای مختلف آمریکا
دوشنبه 11 بهمن 1395 - 07:53

هزاران آمریکایی در واشینگتن، نیویورک و شیکاگو در اعتراض به فرمان ضدمهاجرتی ترامپ تظاهرات کردند.

العالم - آمریکا

به نقل از رویترز؛ موج اعتراضات به اقدامات ضدمهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا شهرهای مختلف این کشور را فرا گرفته است. ده‌ها هزار آمریکایی در شهر‌های واشینگتن، بوستون و بسیاری از فرودگاه‌های آمریکا با سر دادن شعارهایی مخالفت خود را با فرمان مهاجرتی ترامپ اعلام کردند.
هزاران نفر در شهر نیویورک بر ضد دستورات اجرایی جدید دونالد ترامپ تظاهرات کردند. حاضران با سر دادن شعار و در دست داشتن پلاکارد مخالفت خود را با سیاست‌های مهاجرتی جدید ترامپ اعلام کردند.
در ادامه این تجمع سناتور چاک شومر، رهبر اقلیت دمکرات در کنگره آمریکا هم گفت: مردم متحد هستند و هرگز شکست نخواهند خورد. ما در این نبرد پیروز خواهیم شد.
وی افزود: ما هرگز عقب نخواهیم نشست. ما در اینجا هستیم که اعتراض خود را به فرمان‌های اجرایی وحشتناک رئیس‌جمهور نشان دهیم. این فرمان‌ها برای آمریکا و انسانیت فرمان‌های بدی هستند. این فرمان‌ها برای امنیت ملی ما بد هستند. این فرمان‌ها ضد تمامی آمریکایی‌ها هستند. این فرمان‌ها انسانیت را از بین می‌برند. این فرمان‌ها امنیت ما را کم می‌کنند. این فرمان‌ها تابعیت آمریکایی ما را از بین می‌برند.
وی افزود: دونالد ترامپ می‌خواهد ما این موضوع را به خود بقبولانیم که تمامی مهاجران تروریست و جنایتکار هستند. ما می‌دانیم مهاجران به منزله امید و آینده آمریکا هستند.
شومر در ادامه گفت: تا زمانی که پیروز نشویم دست از مبارزه خود نخواهیم کشید. من تا زمانی که این دستورات وحشتناک لغو نشوند از تلاش خود دست نخواهم کشید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها