ستایش حامیان داعش از تصمیم ترامپ

ستایش حامیان داعش از تصمیم ترامپ
سه شنبه 12 بهمن 1395 - 12:06

روزنامه واشنگتن پست نوشت که گروههای طرفدار داعش، از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درخصوص ممنوعیت سفر مسلمانان به این کشور ستایش کرده و آن را یک پیروزی برای خود توصیف کردند.

العالم - آمریکا

روزنامه واشنگتن پست در گزارش خود آورده است: گروههای افراطی از روز یکشنبه که دولت ترامپ ورود شهروندان هفت کشور مسلمان نشین به آمریکا را ممنوع کرد، جشن گرفته اند و می گویند سیاست جدید دولت آمریکا درستی این ادعا را ثابت می کند که آمریکا درحال جنگ علیه اسلام است.

این روزنامه افزود: برخی اظهار نظرهای منتشر شده در صفحات شبکه های اجتماعی طرفدار داعش پیش بینی کرده است که دستور اجرایی ترامپ، تاییدی بر مواضع افراطگرایان است.

برپایه این گزارش، برخی از طرفداران داعش در این صفحات اجتماعی پیش بینی کرده اند که ترامپ بزودی جنگی جدید در خاورمیانه به راه خواهند انداخت.

واشنگتن پست به نقل از مطلب منتشر شده یک شبکه تلویزیونی طرفدار داعش در تلگرام نوشت: ابوبکر بغدادی سرکرده داعش حق دارد که در تریبون حاضر شده و به ترامپ بگوید که جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا "ممنوعیتی میمون و مبارک است".

این روزنامه نوشت: نویسنده مطلب یاد شده دستور ترامپ را با دستور تجاوز آمریکا به عراق در سال 2003 میلادی مقایسه کرد که سران گروههای تندور این دستور را در آن زمان به "تجاوزگری میمون و مبارک" توصیف کردند.

6

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها