رییس دیوان محاسبات:

کل حقوق‌های نجومی به خزانه عودت داده شد

کل حقوق‌های نجومی به خزانه عودت داده شد
سه شنبه 12 بهمن 1395 - 15:40

رییس دیوان محاسبات کشور از بازگشت 23 میلیارد و 300 میلیون تومان به خزانه خبر داد و گفت: کل حقوق‌های نجومی به خزانه عودت داده شد.

العالم-ایران 
به گزارش  خانه ملت، عادل آذر روز سه شنبه در گفت و گویی اظهارداشت: 397 نفر که 23 میلیارد و 300 میلیون تومان حقوق غیرمتعارف به آنها پرداخته شده بود تمام مبلغ 23را به خزانه بازگرداندند.
رییس دیوان محاسبات کشور تصریح کرد: دیوان محاسبات بین دریافت‌کننده حقوق‌های غیرمتعارف و مدیری که حقوق نجومی پرداخت کرده تفکیک قائل شده است و در واقع تصمیم‌گیرنده برای پرداخت حقوق غیرمتعارف تخلف کرده است.
پیش ازاین رییس جمهوری اسلامی ایران تیرماه سال جاری با صدور بیانیه ای خطاب به مردم بر بازکردن گره کور، کهنه و به جای مانده از سالیان دور که با استفاده از گریزگاه های قانونی در ساختار اداری کشور ایجاد شده، تاکید کرده بود.
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این بیانیه با تاکید بر این که با کسی پیمان اخوت نبسته است، اعلام کرد تمام دستگاه ها موظفند حقوق و مزایای دریافتی مقام های کشوری و لشکری را به صورت حداقل و حداکثر دستمزد و پرداختی ماهانه در تارنمای وزارتخانه یا سازمان ها و همچنین در تارنمای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای آگاهی عموم درج کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها