حرفهای لیبرمن بوی جنگ با حماس می دهد

حرفهای لیبرمن بوی جنگ با حماس می دهد
سه شنبه 12 بهمن 1395 - 19:04

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه شنبه از احتمال درگیری مسلحانه میان این رژیم و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خبر داد و مدعی شد که حماس هنوز از تمایلش برای نابودی اسرائیل دست برنداشته است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش روزنامه القدس العربی چاپ لندن، «افیگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با مسئولان شوراهای شهرداری شهرک های صهیونیست نشین در مرزهای نوارغزه گفت: آرامش نسبی که شهرک نشینان در این شهرک ها دارند، فریبنده است و وقوع درگیری مسلحانه با حماس هر لحظه ممکن است.

وی مدعی شد: حماس و سایر تشکیلات موجود در غزه هنوز از تمایل شان برای نابودی اسرائیل دست برنداشته اند.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: تنها چیزی که حماس را از جنگ با اسرائیل منع می کند آن است که به خوبی می دانند توازن قدرت به نفع آنها نیست و اگر علیه ما اقدامی انجام دهند، بهای بسیار سنگینی پرداخت خواهند کرد.

وزیر جنگ رژیم اسرائیل افزود: «اگر توازن قدرت تغییر کند حماس لحظه ای هم در حمله به اسرائیل شک نخواهد کرد.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی این اظهارات را بیان می کند که در جنگ های پیشین این رژیم علیه غزه، همواره صهیونیست ها آغازگر جنگ بوده اند.

رژیم صهیونیستی تابستان سال 1393 در حمله‌ای گسترده نوار غزه را هدف قرار داد. در جریان این تهاجم حدود 2 هزار و 200 فلسطینی از جمله 577 کودک کشته شدند.

نوار غزه از ژوئن 2007 میلادی (خرداد 1386) تحت محاصرۀ رژیم اسرائیل قرار دارد و این شرایط باعث کاهش سطح رفاه زندگی مردم و افزایش بی‌ سابقه فقر و بیکاری در این منطقه شده است.

رژیم صهیونیستی 1 میلیون و800 هزار فلسطینی ساکن در نوار غزه را از حقوق اساسی خود از جمله آزادی نقل مکان، اشتغال و خدمات بهداشتی و آموزشی کامل محروم کرده است.

پربیننده ترین خبرها