نظامیان اشغالگر سعودی در بحرین :

مانور سپر جزیره با هدف تحکیم اشغالگری

مانور سپر جزیره با هدف تحکیم اشغالگری
سه شنبه 31 خرداد 1390 - 17:39

يک فعال بحريني مانورهاي نيروهاي اشغالگر سعودي در بحرين موسوم به سپر جزيره را با هدف تحکيم اشغالگري عنوان کرد.

عبدالاله ماحوزي روز سه شنبه ضمن تاکيد بر اينکه نيروهاي سعودي همچنان در بحرین باقي خواهند ماند، درباره گفتگو با رژيم آل خليفه به شبکه خبري العالم در بیروت گفت : گفتگو با توجه به اشغالگري سعودي ها، اصلا قابل قبول نيست زيرا بحرين مانند فلسطين کشوري اشغال شده است.

ماحوزي ضمن تاکید بر اینکه موارد نقض حقوق بشر در زندانها حتي شامل حال رهبران ديني هم شده است، افزود : زندانيان در معرض تجاوز جنسي و ضرب و شتم شديد و شوک الکتريکي و ديگر شيوه هاي غيراخلاقي قرار گرفته اند.

وي اظهار داشت:نقض حقوق بشر شامل دانشجویان بحريني از جمله اخراج 200 دانشجوي دختر و پسر از دانشگاه شده است،علاوه بر این نيروهاي امنيتي آل خليفه در 18 آوريل حدود 50 دانش آموز در مدرسه دخترانه يثرب در شهر حمد را بازداشت کردند.

وی گفت : رژیم در زمان حاضر با هدف جايگزين کردن کادر آموزشي جديد، بسياري از معلمان و مديران و معاونان در فصل امتحانات و در پايان سال تحصيلي را اخراج مي کند.

ماحوزي تاکيد کرد : مردم بحرين مقاوم و استوار هستند و بر رسيدن به خواسته هاي برحق خود به هر قيمتي اصرار دارند و رژيم بحرين در مقابل اين معادله شکست خواهد خورد.

وي خاطرنشان کرد: آمريکا از رژيم آل خليفه حمايت مي کند و منافع آمریکا این است که بحرين از دمکراسي واقعي به دور باشد.

ماحوزي با انتقاد از اظهارات اخير مايکل بوسنر معاون وزير خارجه آمريکا که طرح پادشاه بحرين را ستوده است، خاطرنشان کرد: آمريکا از يک طرف از آل خليفه حمايت مي کند و از طرف ديگر به دروغ مي گويد از مردم بحرين دفاع مي کند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها