وزیر بهداشت:

امکان وقوع حادثه پلاسکو در نیمی از بیمارستان ها

امکان وقوع حادثه پلاسکو در نیمی از بیمارستان ها
چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 15:00

وزیر بهداشت در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در دولت یازدهم 10 برابر نسبت به گذشته تخت های بیمارستانی تجهیز و در حال حاضر 14 هزار و 500 تخت بیمارستانی نوسازی شده است.

العالم- ایران

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می گوید عمر نیمی از بیمارستان های کشور بیش از 50 سال است که اگر نوسازی نشوند، ممکن است حادثه ای همچون پلاسکو در بیمارستان ها رخ دهد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: در دولت یازدهم 10 برابر نسبت به گذشته تخت های بیمارستانی تجهیز و در حال حاضر 14 هزار و 500 تخت بیمارستانی نوسازی شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: در این زمینه باید در سال های آینده شتاب بیشتری صورت گیرد و تخت های جدید جایگزین تخت های فرسوده شود که امیدواریم در اوضاع اقتصادی کشور گشایش های بیشتری ایجاد شود تا شاهد نوسازی و پیشرفت های بیشتر در این بخش باشیم. 

قاضی زاده هاشمی درباره اقدامات انجام شده اضافه کرد: مهمترین بحث این است که در این دوران به مردم دروغ نگفتم و بیت المال را که امانتی به من سپرده شده بود، به آن خیانت نکردم.در حوزه سلامت ماموریت اصلی من گفتن واقعیت ها به مردم بود و در این زمینه خلافی نگفتم چرا که همه بدی ها در گنجینه ای که کلید آن دروغ است، وجود دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها