خودکشی نیروی انگلیسی کردهای سوریه از ترس داعش

خودکشی نیروی انگلیسی کردهای سوریه از ترس داعش
چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 22:47

رسانه های انگلیسی اعلام کردند یک شهروند این کشور که به عنوان داوطلب در چارچوب یگان های دفاع مردمی کردهای سوریه برای جنگ علیه داعش می جنگید بر اثر حمله عناصر این گروه تروریستی کشته نشده است. بلکه از بیم افتادن به دست عناصر داعش، خودکشی کرده است.

العالم سوریه

روزنامه دیلی تلگراف چاپ انگلیس در این باره نوشت: ریان لوک 20 ساله در جریان حمله نیروهای کرد به مواضع گروه تروریستی داعش در شمال سوریه کشته شد.
این روزنامه نوشت: نیروهای کرد به خانواده ریان اعلام کرده اند وی برخلاف اطلاعات اولیه به دست آمده مبنی بر کشته شدن این شهروند بریتانیایی بر اثر آتش عناصر تروریستی داعش، در صحنه نبرد و به دنبال اطمینان از اینکه به دست تروریست ها به اسارت درخواهد درآمد سلاحش را به سوی خودش هدف گیری و سپس تیراندازی کرده است.
نیروهای کرد همچنین اظهار داشته اند که ریان نگران آن بوده است به سرنوشتی مشابه وضعیت قربانیان جنایات داعش در ویدئوهای تبلیغاتی این گروه دچار شود
جان بلاتر پدر این جوان بریتانیایی با تأیید گزارش ها مبنی بر خودکشی پسرش برای فرار از افتادن به دست داعش گفت: ما از این موضوع اطلاع یافتیم و صد در صد آن را صحیح می دانیم.
یادآور می شود این جوان بریتانیایی، ماه آگوست گذشته به خانواده اش اعلام کرده بود برای گذراندن تعطیلات به ترکیه سفر می کند. اما بعدها مشخص شد به "یگان دفاع مردمی" کردهای سوریه پیوسته است.
لوک سومین شهروند بریتانیایی است که در چارچوب نیروهای کرد سوریه در عملیات علیه گروه تروریستی داعش کشته شده است.
216
 

پربیننده ترین خبرها