تسلط ارتش سوریه بر بزرگراه حلب-الباب

تسلط ارتش سوریه بر بزرگراه حلب-الباب
جمعه 15 بهمن 1395 - 13:28

نیروهای ارتش سوریه، بزرگراه حلب - الباب را به کنترل خود درآوردند و خسارت سنگینی به مواضع تروریست ها وارد آوردند.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاری سانا، وزارت دفاع سوریه اعلام کرد نیروهای ارتش توانسته اند بزرگراه حلب به طرف الباب را تحت کنترل خود درآودند. طول این بزرگراه 16 کیلومتر است. نیروهای ارتش سوریه در عملیات باز پس گیری این بزرگراه، به مستحکم ترین سنگر تروریستها در منطقه نفوذ کردند و خسارت سنگینی به تروریستها و تسلیحات آنان وارد آوردند.
در همین حال، فرمانده کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از تسلط بر 32 شهر و  مزرعه در عملیات نظامی ارتش سوریه علیه تروریست های داعش در حومه شمال شرقی حلب خبرداد.

این فرماندهی در بیانیه ای افزود: یگانهایی از ارتش و نیروهای مسلح با همکاری همپیمانش موفق شدند درعملیات نظامی گسترده ای که از حدود 20 روز پیش علیه گروهک تروریستی داعش در شمال شرقی حلب آغاز کرده، بیش از 32 روستا و مزرعه را در مساحتی حدود 250 کیلومتر آزاد کند و بزرگراه حلب به طرف الباب را تحت کنترل خود درآورد. طول این بزرگراه 16کیلومتر است.

فرماندهی ارتش سوریه افزود: نیروهای ما در این عملیات موفق شدند، پیچیده ترین استحکامات، مواضع، صدها خودروی بمب گذاری شده، بمب های دست ساز و دهها تونل وابسته به تروریست های داعش را در منطقه منهدم و خسارات مالی و جانی سنگینی به آنها وارد کنند.

فرمانده کل ارتش سوریه در پایان این بیانیه، بار دیگر بر ادامه روند مبارزه با تروریسم و پایبندی ارتش به انجام وظایف قانونی خود در حفاظت از غیرنظامیان و حفظ تمامیت ارضی جمهوری عربی سوریه تاکید کرد.
221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها