پوشش فست‌فودها نیز سمی و خطرناک است+ ویدیو

شنبه 16 بهمن 1395 - 17:15

نتیجه یک مطالعه آمریکایی بیانگر آن است که جعبه و محفظه فست‌فودها نیز سمی بوده و به کاهش باروری و ابتلا به سرطان منجر می شود.

العالم آخرین ویدیوها
نتایج یک مطالعه آمریکایی حکایت از آن دارد که ضرر و زیان فست‌فودها تنها به خود این مواد خلاصه نمی شود و حتی جعبه ها و محفظه های فست فودها نیز حاوی مواد سمی بوده که به بروز سرطان و کاهش باروری افراد منجر می شود؛ مساله ای که زندگی مصرف کنندگان این مواد بویژه کودکان را در معرض خطر قرار می دهد.

براساس این گزارش دانشمندان آمریکایی به این نتیجه رسیده اند که جعبه‌ها و محفظه های فست فودها حاوی مواد سمی بوده به بروز سرطان و کاهش باروری منجر می شود.

این مطالعه جدیدِ پژوهشگران ایالات نوادا آمریکا بیانگر آن است که جعبه‌ها و ظروف کاغذی و نیز کاغذهایی که برای جابجایی و پیچیدن فست فودها به کار برده می شود، سمی و زیانبار هستند.

پژوهشگران آمریکایی این مطالعه را روی 400 ورقه، جعبه کاغذی و ظروفی که 27 فست‌فود فروشی سراسر آمریکا از آن استفاده می کنند، انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که نزدیک به نیمی از ظروف و بسته‌بندی ها و 20 درصد برگه های کاغذی که برای پیچیدن فست فودها به کار برده می شود، سمی هستند.

دانشمندان آمریکایی این مساله را بویژه با توجه به این که از هر سه کودک یک کودک در روز فست فود مصرف می کند، امری نگران کننده برای سلامت انسان ها، توصیف کردند.

213-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها