آملی لاریجانی: مردم و مسوولان در منافع ملی متحدند

آملی لاریجانی: مردم و مسوولان در منافع ملی متحدند
سه شنبه 19 بهمن 1395 - 21:08

رییس قوه قضائیه گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند حتی اگر اختلاف سلایق در میان مردم و مسوولان هم باشد در مسایل امنیت ملی، منافع ملی و کلی کشور همه قوا با هم متحد هستند.

العالم ـ ایران

آیت الله صادق آملی لاریجانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست سران سه قوه افزود: در آستانه یوم الله 22بهمن، پیشاپیش تبریک عرض می کنم و تشکیل این جلسه را به فال نیک می گیرم.
وی با بیان این که پیام اصلی نشست، وحدت قوا است ادامه داد: هماهنگی سران قوا در پیشبرد اهداف انقلاب و حل مشکلات مردم از دیگر موضوعات نشست بود؛ چرا که مشکلات اقتصادی با همکاری قوا و مردم و تلاش مسوولان پشت سر گذاشته می شود.
رییس دستگاه قضا اظهار داشت: انشاء الله در راهپیمایی 22بهمن با حضور گسترده مردم معلوم می شود که مردم پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و با یک ندا ارزش های انقلاب را دنبال خواهند کرد و نمی گذارند برخی لفاظی ها آرمان های انقلاب را از حرکت وا دارد.
به گزارش ایرنا، آیت الله آملی لاریجانی گفت: مردم می دانند آن چیزی که با خون شهدا به دست آمده با حرف های سبک سری کنار گذاشته نخواهد شد.
وی اضافه کرد: پیام نشست وحدت و هماهنگی قوا بود که تحت راهبری رهبر معظم انقلاب مسوولان و مردم آرمان های انقلاب را دنبال خواهند کرد و پیروزی قطعی است. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها