وزرای اسرائیل زمان جنگ جدید علیه غزه را اعلام کردند

وزرای اسرائیل زمان جنگ جدید علیه غزه را اعلام کردند
چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 18:04

دو وزیر رژیم صهیونیستی، زمان جنگ آینده این رژیم علیه باریکه غزه را مشخص کردند.

العالمفلسطین
در چارچوب جنگ رسانه ای و تبلیغاتی رژیم صهیونیستی علیه فلسطین، دو وزیر مهم کابینه بنیامین نتنیاهو نخست وزیر اسرائیل، با تعیین زمان جنگ بعدی این رژیم علیه باریکه غزه، محافل سیاسی جهان را شوکه کردند. به نوشته پایگاه خبری "عربی 21"، این دو وزیر صهیونیست، بهار آینده را زمان آغاز چهارمین جنگ علیه نوار غزه اعلام کردند.
کانال دهم تلویزیون اسرائیل به نقل از این دو عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنگ پیشرو با غزه شاید نتیجه واکنش های حماس به اقدامات احتمالی این رژیم علیه تونل های زیرزمینی در غزه باشد.
این شبکه در گزارشی اعلام کرد که "نفتالی بنت" وزیر آموزش و پرورش و "یوآف گالانت" وزیر مسکن رژیم اسرائیل، پیش بینی کرده اند که اسرائیل حمله به تونل های مرزی غزه را آغاز می کند و با واکنش حماس به این حملات، جنگی سخت‌تر از جنگ های پیشین علیه غزه صورت خواهد گرفت.

 "آویگدور لیبرمن" وزیر جنگ رژیم اسرائیل نیز اعلام کرده است که جنگی جدید علیه جنبش حماس آغاز خواهد شد و تنها زمانی پایان خواهد یافت که این جنبش پرچم سفید را بالا ببرد.
معاریف به نقل از این مقام صهیونیست نوشت: اگر اسرائیل در جنگ سال 2014 از یک سوم توان جنگی خود علیه غزه استفاده کرد، در جنگ پیشرو باید از تمام توان نظامی خود علیه غزه استفاده کند تا پیروز شود.
213

پربیننده ترین خبرها