رونق اجاره هتل ترامپ از جیب پنتاگون

رونق اجاره هتل ترامپ از جیب پنتاگون
پنج‌شنبه 21 بهمن 1395 - 14:28

وزارت دفاع آمریکا "پنتاگون" روز پنجشنبه از تلاش خود برای اجاره یکی از طبقات برج ترامپ در نیویورک به منظور اسکان نظامیان محافظ رئیس جمهوری آمریکا و تجهیزات همراه آنها در آن خبرداد.

العالم - آمریکا

ترامپ بطور دوره ای برای بازدید از برجش به نیویورک می رود، ضمن آنکه هنوز ملانیا بانوی اول آمریکا و پسرشان بارون در آنجا زندگی می کنند.

یگانی نظامی به ویژه حاملان کیف های اتمی، رئيس جمهوری آمریکا را در طول شبانه روز همراهی می کنند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، نیز مانند روسای جمهور قبلی این کشور درهر لحظه و هر کجا دستیار نظامی خود که کیف اتمی آمریکا را در دست دارد، همراه خود خواهد داشت تا در صورت نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتواند دستور حمله اتمی را صادر کند.

به نوشته سی‌ان‌ان، ترامپ در کاخ سفید، در حین مسافرت با اتومبیل، درهنگام پرواز با هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری یا در سفرهای خارجی کمتر از یک متر با دستیار نظامی خود و کیف اتمی‌اش فاصله خواهد داشت.

نیویورک پست هفته گذشته گزارش کرد طبقه هفدهم برج ترامپ خالی است.

این طبقه شامل 6 تراس بزرگ و آسانسورهای خصوصی است. دولت فدرال باید برای اجاره این یک طبقه هر ساله 1.5 میلیون دلار پرداخت کند و اگر بخواهد 2 طبقه برج را اجاره کند، هزینه آن دو برابر خواهد شد. همچنین طبقه پانزدهم آن نیز هنوز اجاره نرفته است.

بر اساس گزارش اخیر "هالیوود ریپورتر"، اجاره برج ترامپ به نیروهای دولتی یک مزیت برای این ساختمان محسوب می شود که در سال گذشته با کاهش حدود 40 درصدی فروش و اجاره واحدهای مسکونی روبرو بوده است.

مقام های پنتاگون تاکید کرد که وزارت دفاع قبلا نیز مکان هایی را در نزدیکی محل اقامت روسای جمهورسابق اجاره کرده بود. 

221-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها