حماسه حضور/

روحانی: راهپیمایی میلیونی،نمایش اقتدارملی است

روحانی: راهپیمایی میلیونی،نمایش اقتدارملی است
جمعه 22 بهمن 1395 - 11:10

رییس جمهوری کشورمان هنگام حضور در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: این حضورمیلیونی پاسخ حرف‌های ‏نادرست سردمداران جدید کاخ سفید است.

العالم- ایران

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی افزود: باید با ملت ایران با زبان احترام وتکریم سخن گفت.هرکس با ‏زبان تهدید با ملت ایران سخن بگوید این ملت او را پشیمان خواهد کرد.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد : ملت ایران با حضور گسترده خود به دنیا اعلام می‌کنند که باید با ملت ایران با زبان احترام و تکریم سخن گفته شود.

وی گفت: مردم با حضور گسترده خود بار دیگر به جهانیان نشان دادند که انقلاب زنده است و به سمت اهداف بلند خود حرکت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی تاکید کرد:  مردم به خیابان‌ها آمدند تا به دنیا اعلام کنند که انقلاب اسلامی و راه امام(ره) و مقام معظم رهبری تنها نیست.

وی گفت: حضور مردم در  راهپیمایی 22 بهمن امسال از پیام خاصی برخوردار است، این حضور پاسخ حرف‌های نادرست سردمداران جدید کاخ سفید است و مردم با حضور خود به جهان به دنیا اعلام می‌کنند که باید به ملت ایران با زبان احترام و تکریم سخن بگویند و زبان قلدری و تهدید را به کار نبرند.

رئیس جمهوری افزود: ملت ایران در طول 38 سال گذشته نشان دادند که هرکس با زبان تهدید با این ملت سخن بگوید، ملت ایران او را پشیمان خواهد کرد.

وی تصریح کرد: مسیر ملت ایران کاملاً روشن است و بدن تردید تهدیدکنندگان از راهی که انتخاب کرده‌اند، ‌پشیمان می‌شوند.

رئیس جمهوری گفت: انقلاب اسلامی زنده است و سرزنده‌تر از گذشته به مسیر تعالی خود ادامه می‌دهد.

مراسم 22 بهمن که سخنران آن در تهران حجت‌ الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران است، نیم ساعت مانده به اذان ظهر پایان و نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می ‌شود.

پربیننده ترین خبرها