جزئیات جدیدی که یک داعشی فراری از سوزاندن خلبان اردنی افشا کرد

جزئیات جدیدی که یک داعشی فراری از سوزاندن خلبان اردنی افشا کرد
جمعه 22 بهمن 1395 - 22:09

یکی از عناصر جدا شده از گروه تروریستی داعش جزئیات آتش زدن "معاذ الکساسبه " خلبان اردنی اسیر در نزد این گروه را فاش کرد.

العالم - سوریه

گروه تروریستی داعش الکساسبه را که هواپیمایش در مناطق تحت کنترل این گروه در سوریه سقوط کرده بود، برای  اجرای اعدام درون قفسی محبوس کرد، سپس او را به شکل فجیعی سوزاند. داعش پس سوزاندن الکساسبه، ویدیوی آن را منتشر کرد که موجی از محکومیت را به همراه داشت. حال یکی از عناصر سابق گروه تروریستی داعش در گفت وگو با شبکه تلویزیونی العربیه جزئیات سناریوی آتش زدن الکساسبه را فاش کرد.

این عضو سابق داعش که در گفت وگو با العربیه نقاب به چهره داشت، گفت که گروه داعش چگونه میلیون ها دلار برای حمایت از ماشین تبلیغاتی خود اختصاص داده است.

این فرد که شبکه سعودی العربیه او را ابومصعب الاردنی خواند، گفت: «ابو محمد العدنانی، سخنگوی سابق و رهبر برجستۀ داعش، که در حمله هوایی اخیر آمریکا کشته شد، در عملیات اعدام الکساسبه شرکت داشت». او، سپس، با نمایش ویدیوی آتش زدن الکساسبه، نشان داد که ابو محمد العدنانی کدامیک از عناصر داعشی نقابدار است.

ابو مصعب الاردنی با بیان اینکه الکساسبه تا لحظاتی قبل از سوختن، اصلاً نمی دانست که قرار است، چه اتفاقی برایش رخ دهد، افزود: «الکساسبه اندکی تنها قبل از اعدام، وقتی روی وی بنزین ریخته شد و در قفس قرار گرفت، فهمید که قرار است سوزانده شود».

این عنصر سابق داعش افزود:«تصویر برداری صحنه آتش زدن الکساسبه با چهار دوربین انجام شد. آنها (فیلم برداران) عناصر داعش را در جاهای خود در صحنه مستقر کردند و فیلم برداری صورت گرفت. سپس تصویر و حرکت الکساسبه با این فیلم مونتاژ شد».

6

 

پربیننده ترین خبرها