اولین نتایج از بررسی آتش سوزی پتروشیمی بوعلی در مجلس

اولین نتایج از بررسی آتش سوزی پتروشیمی بوعلی در مجلس
يکشنبه 24 بهمن 1395 - 07:45

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از ارائه گزارش آتش سوزی پتروشیمی بوعلی( ماه شهر) به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

العالم- ایران

اسدالله قره خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به روند بررسی علت آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی بندر ماه‌شهر در کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: برای بررسی علت آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی کمیته‌ای به ریاست عدل هاشمی پور در انرژی تشکیل شد.

وی افزود: این کمیته ویژه که متشکل از کارگروه نفت و پتروشیمی کمیسیون انرژی و همچنین گل مرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس و همچنین برخی از کارشناسان بود، علت آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی را بررسی کردند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس درباره گزارش کمیته ویژه بررسی علت آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی ( ماه‌شهر)، گفت: در این گزارش ابتدا علت وقوع حریق در پتروشیمی و همچنین دلیل انتشار حریق پس از آتش‌سوزی بررسی‌شده است.

قره خانی افزود: وضعیت تجهیزاتی که برای خاموش کردن آتش استفاده‌شده، مدیریت اطفاء حریق، لوازم و تجهیزات ( HSC) پتروشیمی، موضوعات مدیریتی که در آتش‌سوزی نقش داشته، در این گزارش بررسی‌ شده است.

وی ادامه داد: مباحث مالکیتی پتروشیمی بوعلی که در آتش‌سوزی نقش داشته، میزان خسارات وارده به پتروشیمی، نو خوراک و فراورده‌ها و همچنین تولیدات پتروشیمی و همچنین زمانی که طی خواهد شد تا پتروشیمی به حالت اولیه بازگردد ازجمله مسائلی است که در این گزارش موردبررسی قرارگرفته است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس بابیان اینکه گزارش کمیته ویژه کمیسیون انرژی مجلس درباره علت آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی ماه‌شهر تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان شده، گفت: قرائت گزارش علت آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی در صحن علنی مجلس منوط به تصمیم‌گیری هیئت‌رئیسه مجلس است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها