قبل از خرید ساعت مچی این گزارش را بخوانید!

قبل از خرید ساعت مچی این گزارش را بخوانید!
سه شنبه 26 بهمن 1395 - 18:58

نایب رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ساعت از فروش ساعت های تقلبی با نام برندهای معروف و 3 برابر قیمت در بازار خبرداد.

العالم - ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، پرویز پزشکی در نشست خبری اعضای هیت مدیره اتحادیه ساعت با اشاره به اینکه برخی افراد سودجو با سفارش برندهای معروف جهان ساعت های تقلبی در چین تولید می کند، گفت: این ساعت ها را در ایران با نام برند اصلی می فروشند.

وی با اشاره به نبود روابط نزدیک بین اتحادیه های صنعتی و گمرکات کشور ادامه داد: برخی از انواع این ساعت ها سبب ایجاد بیماری های پوستی می شود که برای جلوگیری از ورود آنها گمرک باید با روسای اتحادیه های صنفی تعامل کند.

نایب رئیس اتحادیه ساعت با بیان اینکه سالانه جواز 70 تا 80 واحد صنفی فروش ساعت باطل می شود، گفت: باتوجه به شرایط فعلی در بازار ساعت این افراد تغییر شغل می دهند و جوازشان باطل می شود.

پزشکی گران ترین ساعت موجود در ایران را 5 تا 6 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: قیمت ساعت های طلا و دارای جواهر، متفاوت است.

وی با اشاره ایجاد بیماری های پوستی در اثر استفاده از ساعت هایی که جنس دسته آنها پلاستیک فشرده است، گفت: دسته برخی ساعتها نیز از سرب فشرده ساخته شده است که این سرب به خون نفوذ و بیماری های خونی ایجاد می کند.

نایب رئیس اتحادیه ساعت تصریح کرد: بهترین نوع ساعت برای مصرف کننده ساعت هایی است که دارای دسته استیل هستند.

عبدالرحیم احمدی رئیس اتحادیه ساعت نیز با اشاره به اینکه 20 تا 30 درصد ساعت های موجود در بازار تقلبی است، گفت: مصرف کننده برای اطمینان از جنس ساعت باید برگه خرید شامل اطلاعات محل تولید کالا را از جنس فروشنده دریافت کند.

علیرضا خان لو عضو هیات رئیسه اتحادیه ساعت با اشاره به ضرورت بررسی استاندارد ساعت های وارداتی به کشور گفت:  چین که بزرگترین تولیدکننده کالاهای کپی در دنیا است اجازه فروش آزاد به این کالاها را در کشور خود نمی دهد زیرا براساس قانون چین مصرف کننده باید کالای با کیفیت خریداری کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها