نشست کمیسیون امنیت ملی با عراقچی درباره چهارمین گزارش برجام

نشست کمیسیون امنیت ملی با عراقچی درباره چهارمین گزارش برجام
چهارشنبه 27 بهمن 1395 - 10:18

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نشست کمیسیون امنیت ملی با معاون وزیر امورخارجه در مورد چهارمین گزارش از روند اجرای برجام برگزار و موضوع رفع تحریم‌های بانکی و بیمه‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

العالم- ایران

محمدجواد جمالی‌نوبندگانی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با معاون وزیر امور خارجه گفت: در این جلسه که با حضور سیدعباس عراقچی عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان و معاون وزیر امور خارجه برگزار شد، چهارمین گزارش وزارت خارجه از روند اجرای برجام موردبحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مسائلی همچون تحریم‌های بانکی و بیمه‌ای و همچنین تحریم نفت‌کش‌ها و تحریم‌های مالی و اقداماتی که برای رفع این تحریم‌ها انجام‌شده موردبحث و بررسی قرار گرفت.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه مباحثی در خصوص مواضع ترامپ در قبال برجام مطرح شد و آنچه که در جلسه امروز در این باره موردبحث قرار گرفت این بود که رئیس‌جمهور آمریکا مخالف اجرای برجام است و البته سعی دارد تا مسئولیت عدم اجرای برجام را به گردن ایران بیندازد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها