درگیری لفظی ترامپ باخبرنگار سی ان ان

درگیری لفظی ترامپ باخبرنگار سی ان ان
جمعه 29 بهمن 1395 - 01:49

رئیس جمهوری آمریکا گفت: نحوه پوشش رسانه ها از دولت وی سرشار از جانبداری و نفرت است.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ دونالد ترامپ در کنفرانس خبری امشب خود گفت: اگر شما با من منصفانه رفتار کنید، من بزرگترین طرفدار شما می شوم. البته این را درک می کنم که جانبداری های خاصی از سوی جف یا کسی دیگری به هر علت می تواند وجود داشته باشد ولی دست کم کمی انصاف داشته باشید و این چیزی است که مردم می بینند.

وی ادامه داد: مردم می بینند که این (نحوه پوشش اخبار) منصفانه نیست. آنها بخشی از برنامه های شما را می بینند و درک می کنند که پر از جانبداری و نفرت است. افکار عمومی باهوش است و این را درک می کند.

ترامپ در بخش سوال و جواب با خبرنگاران، در حالی که خبرنگار سی ان ان تلاش می کرد سوال خود را بپرسد و از وی به خاطر به کار بردن اصطلاح اخبار جعلی توضیح بخواهد؛ ترامپ بعد از آنکه چند بار از وی خواست بنشیند در میانه سوال وی گفت: من اصطلاح اخبار جعلی را عوض می کنم و آن را اخبار خیلی جعلی می گذارم.

به کار گیری این اصطلاح ترامپ با خنده حضار و خبرنگار سی ان ان روبرو شد و گفت: این اخبار واقعی هستند آقای رئیس جمهوری؛ واقعی هستند.

ترامپ گفت مساله این نیست که این خوب است یا این بد؛ گاهی با خودم می گویم وای چه خبر بزرگی می شود. این را هم می دانم که چه چیزی خوب و چه چیزی بد است. وقتی آنها این را (حقیقت خبر) را عوض می کنند و واقعا خبری بد از آن در می آورند، گاهی می شود خبری مثبت را خیلی مثبت کرد و این خوب است نه اینکه بخواهند آن را منفی کنند. من آنجا بودم و می دانم چه کسی چه چیزی گفته است و این بسیار اهمیت دارد. می خواهم خبرهای صادقانه را بشنوم.

رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد مردم دیگر به شماها اعتماد ندارند. اینکه می خواهید کاری در این خصوص انجام بدهید یا نه من نمی دانم ولی آنها دیگر به شما اعتماد ندارند.اگر شما رو راست باشید، من بزرگترین حامی شما می شوم، از جمله اگر خبرهای بد درباره من بدهید. ولی در برخی موارد بعضی ها از جمله سی ان ان داستان بعد از داستان، خبرهای بد می دهید و می گویید بحران هست ولی این (دولت ترامپ) مثل یک ماشین دقیق کار می کند.

ترامپ گفت: دیگر سی‌ان‌ان را نگاه نمی‌کنم، آنقدر که مملو است از خشم و نفرت. شبکه‌های دیگر را نگاه می‌کنم. مردم نمیدانند که رسانه‌ها حقیقت را میگویند یا دروغ. اما من درگیر موضوعات هستم و میدانم که بسیاری از مسائلی که گفته میشود حقیقت ندارد. لحن شبکه شما پر از تنفر است. فاکس نیوز را ببینید که چقدر محترمانه صحبت می‌کند.

وی خطاب به سی ان ان گفت : در میزگردهایی که در شبکه شما پخش می‌شود، تمام کارشناسان علیه من صحبت می‌کنند، البته خوشبختانه آمار بازدیدتان رو به افول است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها