اعدام دهها مخالف سوری بدست تروریست های جند الاقصی!

اعدام دهها مخالف سوری بدست تروریست های جند الاقصی!
جمعه 29 بهمن 1395 - 12:33

تروریست های جند الاقصی ده‌ها تن از مخالفان حکومت سوریه را در غرب این کشور اعدام کردند.

العالم - سوریه
پایگاه خبری "سایت" که فعالیت گروه‌های تروریستی را رصد می‌کند، اعلام کرد: عناصر مسلح تندرو در سوریه، ده‌ها تن از مخالفان مسلح حکومت سوریه و ارتش آزاد را در غرب این کشور اعدام کردند.
در همین حال روزنامه الوطن سوریه به نقل از فعالان در گروههای مخالف سوریه از بروز درگیری های شدید میان گروه تروریستی موسوم به "جندالاقصی" و "تحریرالشام" در استان ادلب خبرداد. در این درگیری ها تروریست های جندالاقصی بیش از 150 عنصر مسلح وابسته به گروههای مخالف دولت سوریه را در اردوگاهی در منطقه خان شیخون در حومه جنوبی ادلب بازداشت کردند.

از سویی الوطن به نقل از منابع متفرقه از جمله یکی از افراد فراری از منطقه خان شیخون از اعدام این 150 نفر خبرداد.
پایگاه خبری "سایت" نیز اعدام این 150 مخالف را در جنوب استان ادلب بدست ترورسیت های "جندالاقصی" تایید کرده است.
این پایگاه همچنین به نقل از صفحه‌ اینترنتی یکی از عناصر وابسته به  گروهک تروریستی القاعده افزود، ده‌ها تن از اعدام شدگان، از اعضای گروه‌های وابسته به ارتش آزاد سوریه بودند.

این گزارش افزود که دیگر اعدام شدگان از اعضای گروه تروریستی موسوم به "تحریر الشام"هستند.
موج اعدام ها پس از درگیری های شدید  میان تروریست های جند الاقصی و تحریر الشام در هفته گذشته شدت گرفت که با گفته ناظران جنگ سوریه در این درگیری‌ها، ده‌ها تن کشته شدند .
گفته می شود دو گروه تروریستی تحریر الشام و جند الاقصی علیه ارتش آزاد سوریه می‌جنگند چراکه از حمایت غرب برخوردار است. گروه‌های تروریستی پیشتر به مواضع ارتش آزاد سوریه به دلیل ارسال نمایندگانش به مذاکرات آستانه پایتخت قزاقستان برای تثبیت آتش بش، حمله کردند.
221

پربیننده ترین خبرها