قاسمی: همسویی سعودی- صهیونیسم تصادفی نیست

قاسمی: همسویی سعودی- صهیونیسم تصادفی نیست
دوشنبه 2 اسفند 1395 - 00:36

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به سخنان هماهنگ مقام های رژیم صهیونیستی و سعودی علیه ایران در مونیخ تاکید کرد که همسویی سعودی ها و صهیونیست ها درباره جمهوری اسلامی ایران تصادفی نیست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بهرام قاسمی در واكنش به گفته های ضد ايرانی مقام های رژیم صهونیستی و وزیر خارجه سعودی در اجلاس امنيتی مونيخ اظهار داشت: هم سويی مواضع وزير خارجه سعودی و وزير جنگ رژيم صهيونيستی درباره جمهوری اسلامی ایران امری تصادفی نيست؛ شواهد و قرائن زيادی حكايت از هماهنگی های اين دو رژيم در پرونده های منطقه ای دارد و هر دو رژيم گمان می برند به منظور جبران شكست ها و ناكامی های پر شمار خود در منطقه بايد فضای بين المللی را عليه كشورمان تحريك نمايند که البته و بدون شک ادبیات بکار گرفته شده توسط این دو  همگام و همراه در مبارزه با مردم مظلوم منطقه، ادبیاتی تکراری و حاکی از یک استیصال و درماندگی دردناک است.

قاسمی افزود: اسفبار آنکه این مقام رژیم اشعالگر آشكارا برای پيشبرد سياستهای ضد ايرانی هميشگی خود روی همكاری و هماهنگی با يك كشور اسلامی حساب باز كرده است.

وی در پایان اظهار داشت: تكرار يك اتهام واهی و مضحك در مورد منابع تروريسم و حاميان داعش از سوی وزير خارجه عربستان هرگز نمی تواند باعث شود تا پيوندهای عقيدتی، آموزشی، مالی و اطلاعاتی بين نظام سعودی و تروريستهای تكفيری که جنایات آنان علیه مردم بیگناه منطقه و جهان برای تمامی جهانیان آشکار است، فراموش شود.

 «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس و «عادل الجبیر» وزیر امورخارجه عربستان سعودی روز یکشنبه ، در اجلاس امنیتی مونیخ با طرح ادعاهای واهی و هماهنگ علیه جمهوری اسلامی ایران به زعم خود خواستار «تنبیه» ایران به دلیل ساخت موشک‌های بالستیک شدند.

پربیننده ترین خبرها