شینهوا:رهبر ایران به رسمیت شناختن اسرائیل را تقبیح کرد

شینهوا:رهبر ایران به رسمیت شناختن اسرائیل را تقبیح کرد
سه شنبه 3 اسفند 1395 - 15:20

خبرگزاری «شینهوا» چین در گزارشی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب، بر تاکید ایشان بر مقاومت فلسطین و علیه به رسمیت شناختن اسرائیل تاکید کرده است.

العالم-آسیا
 در ادامه واکنشهای رسانه ها به سخنرانی آیت الله خامنه ای، خبرگزاری شینهوا(xinhua) چین هم به بازتاب دادن بیانات رهبر معظم انقلاب در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین پرداخت.

رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز سه شنبه ضمن حضور در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، به ایراد سخنرانی پرداختند.

در گزارش شینهوا، رسانه معتبر و مهم چین آمده است: «[آیت‌الله] علی خامنه‌ای رهبر عالی ایران طرحها و برنامه‌ها برای به رسمیت شناختن اسرائیل را تقبیح و محکوم کرد و بر مقاومت برای آزادی سرزمین‌های اشغالی فلسطین تاکید کرد».

این خبرگزاری چینی ادامه داد: «[آیت‌الله] خامنه‌ای در سخنرانی افتتاحیه کنفرانسی درباره فلسطین در تهران پایتخت ایران تاکید کرد که طرح‌های قبلی "به رسمیت شناختن" (اسرائیل) در موضوع فلسطین ثابت کرده است که "نادرست" بوده و تلاشهای اخیر برای نشان دادن دوستی (اسرائیل) با فلسطینیان به منظور منحرف کردن مسیر مقاومت به سمت توافقات محرمانه و مخفیانه با دشمنان است».

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها