۵۰ نفر برای انتخابات به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی شدند

۵۰ نفر برای انتخابات  به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی شدند
سه شنبه 3 اسفند 1395 - 17:24

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه اولین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب پنجشنبه در مجتمع شهر ‌آفتاب برگزار خواهد شد،گفت: دوبار قصد برگزاری مراسم داشتیم که مورد برخی بی‌مهری‌ها قرار گرفتیم.

العالم - ایران

 

مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در دومین نشست خبری که عصر امروز سه‌شنبه در خبرگزاری مهر برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: اولین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پنجشنبه پنجم اسفند در مجتمع شهر ‌آفتاب برگزار خواهد شد.

وی افزود: البته قبلاً دوبار قصد برگزاری داشتیم اما تعداد سالن‌ها محدود بود و مورد برخی بی‌مهری‌ها قرار گرفتیم اما این جمعیت از سراسر کشور منتخب استان‌ها و اقشار هستند.

دستجردی با بیان اینکه در این نشست سه هزار نفر بعنوان نماینده 25 قشر حضور خواهند داشت، گفت: همچنین در این نشست31 نفر بعنوان شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: کاندیداهای انتخابات 96 را معرفی خواهند کرد که 50 نفر تاکنون از سوی آنها معرفی شده است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه رای‌گیری برای شورای مرکزی در نوبت صبح همایش و رای‌گیری برای کاندیدای ریاست جمهوری در نوبت عصر انجام می‌شود، گفت: برای اولین بار است که در تاریخ انتخابات کار از پایین به بالا صورت می‌گیرد.

دستجردی پیرامون انتخابات شورای مرکزی و همچنین نامزدهای ریاست جمهوری زیر چتر جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: تا دو شب گذشته نزدیک ۲۰۰ کاندیدا برای شورای مرکزی معرفی شده و کاندیداهایی که برای ریاست جمهوری در نظر گرفته شده نیز از طریق سامانه جبهه معرفی شده که تا آخرین لحظه ۵۰ نفر معرفی شده است.

 

منبع : فارس

پربیننده ترین خبرها