تخم مرغ های سیاه دره جوشان در ژاپن

تخم مرغ های سیاه دره جوشان در ژاپن
چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 11:33

اوواکودانی یا دره جوشان بزرگ در ژاپن را می توان به سختی یک نقطه ایده آل توریستی دانست. این دهانه آتشفشانی حدود سه هزار سال پیش به دنبال فوران بزرگ کوه هاکون شکل گرفت.

العالم - گوناگون
کل منطقه بوی شدید تخم مرغ فاسد می دهد اما این ها همان تخم مرغ هایی هستند که گردشگرانی که برای بازدید دره می آیند، به دنبال آن هستند.

تخم مرغ های سیاه درواقع تخم مرغ های معمولی هستند که در آب داغ طبیعی این استخرها جوشانده و آبپز شده اند. گوگرد موجود در آب تخم مرغ ها را سیاه می کند و بوی عجیب و غریبی به آن ها می دهد. مردم محلی می گویند مصرف یکی از این تخم مرغ ها می تواند عمر فرد را تا هفت سال طولانی تر کند. و با خوردن دو تخم مرغ 14 سال دیگر بر زندگیتان افزوده می شود.

تخم مرغ ها بالای تپه جوشانده می شوند که بازدیدکنندگان می توانند با چند کیلومتر پیاده روی یا با تله کابین به آنجا برسند. از این نقطه می توانید منظره تماشایی کوه فوجی را نیز ببینید. تخم مرغ ها همان جا در کنار چشمه هایی که جوشانده و فروخته می شوند خورده می شوند. میزهای کوچکی برای خوردن این تخم مرغ ها وجود دارد. تخم مرغ های سیاه در هاکون مشهور هستند و کسی که از این دره دیدن می کند حتما آن را امتحان می کند. هم چنین آن ها در بسیاری از مغازه های اطراف شهر در بسته های شش تایی به قیمت 500 ین فروخته می شوند.

 
 
 
 

برترین ها

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها