هشدار علمای بحرین درباره انتشار تصاویر زنان بازداشتی

هشدار علمای بحرین درباره انتشار تصاویر زنان بازداشتی
چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 23:59

علمای بحرین به مقامات امنیتی آل خلیفه درباره انتشار تصاویر زنان بازداشت شده هشدار دادند و این اقدام را برخلاف عرف و ارزش های اجتماعی دانستند.

العالمبحرین
 

علمای بحرین روز چهارشنبه در بیانیه ای تشدید بازداشت زنان آزاده به اتهامات واهی و بی اساس را ریختن بنزین بر آتش دانستند و تاکید کردند که آل خلیفه، باید منتظر پیامدهای خطرناک این امر باشد.

به نوشته "مرآه البحرین"، علمای بحرین در این بیانیه از علت منتشر نکردن عکس قاتل ایمان صالحی و نقابدارانی که به اهالی بی دفاع دراز یورش بردند و مصطفی حمدان را به ضرب گلوله به قتل رساندند، سوال و انتشار تصاویر شهروندان از جمله مربوط به چند زن بازداشت شده و یک روحانی به اتهامات واهی را محکوم کردند.

جریان وفاء اسلامی بحرین نیز اقدام وزرات کشور آل خلیفه به انتشار تصاویر زنان بازداشت شده را انحطاط اخلاقی و برخلاف قانون توصیف و خاطرنشان کرد که این امر حکایت از آن دارد که رژیم آل خلیفه فاقد ابتدایی ترین ارزش های انسانی و اخلاقی است.

این جریان در بیانیه ای انتشار تصاویر زنان بازداشت شده به اتهامات واهی را نقض آشکار حقوق این شهروندان عنوان کرد.

جریان وفاء اسلامی  نوع برخورد با زنان بازداشت شده را بیانگر  میزان حقارت و پلیدی رژیم آل خلیفه دانست.

خاطرنشان می شود که وزارت کشور بحرین دیروز سه شنبه تصاویر 20 شهروند از جمله چند زن و یک روحانی را متشر و آنها را به عضویت در بانده های تروریستی  متهم کرد که این امر با واکنش گسترده شهروندان بحرینی مواجه شد.
213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها