حکم ترفیع پوتین برای ژنرالهایش در سوریه

حکم ترفیع پوتین برای ژنرالهایش در سوریه
پنج‌شنبه 5 اسفند 1395 - 00:07

رئیس جمهوری روسیه به تعدادی از افسران عالی رتبه روسی که در عملیات نظامی در سوریه و نیز در مذاکرات بین طرف های سوری شرکت داشتند، ترفیع داد.

العالم - اروپا
فرمان رئیس جمهور در این خصوص  روز چهارشنبه در سایت الکترونیکی کرملین منتشر شد.  در این فرمان آمده است "سرگئی رودسکوی" رئیس اداره کل عملیات در ستاد کل نیروهای مسلح روسیه و سرتیپ "میخائیل مزنتسیف"، رئیس مرکز ملی مدیریت دفاع از فدراسیون روسیه به درجه سرتیپ یکم ارتقا می یابند.
شایان ذکر است که ژنرال رودسکوی به طور منظم با روزنامه نگاران دیدار کرده دیدار کرده و آخرین تحولات مربوط به اوضاع سوریه و فعالیت های نیروی هوایی و یگان های جمع آوری مین روسیه در سوریه را به اطلاع آنها می رساند و جزئیات مربوط به انتقال و توزیع کمک های بشردوستانه را به آنها اطلاع می داد.
ژنرال "مزنتسیف" نیز بر هماهنگی بین نهادها و وزارت خانه درباره سازماندهی و تنظیم فعالیت نیروهای روسیه در سوریه نظارت می کرد.
بنا به فرمان ریاست جمهوری روسیه، "سرگئی کوبیلاش"، فرمانده نیروی هوایی دوربرد روسیه و "استانیسلاف حجیمحمدوف"، نایب رئیس اداره کل عملیات در ستاد کل فرماندهی نیروهای مسلح روسیه به درجه سرتیپ ارتقا یافتند.
شایان ذکر است که ژنرال کوبیلاش در زمان حاضر فرمانده نیروی هوایی دوربرد روسیه است، بمب افکن های استراتژیک تو – 22 M3 و تو – 95 MS و تو – 160 تحت فرماندهی وی مواضع گروه های مسلح را در سوریه به طور منظم بمباران می کردند.
ژنرال حجیمحمدوف رئیس هیئت روسی در مذاکرات آستانه بین دولت سوریه و مخالفان است.
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها